GiljeN Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 stemmer det tror jeg prøver den da GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Denne vil jeg følge med på! har og vurdert BS sin ACS front, og med den prisen de har nå er det jo bare å kjøpe for å prøve. får alltids solgt den igjen om det ikke blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 stemmer det, har vert veldigt slakk med updaterieng men skal prøve å sjerpe meg:) tok bilen ut av garasjen i dag å var på jobb å byttet over til vinter dekk så sommer dekkene skal få seg en god vask samt snart få laget nytt eksos anlegg. GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Bler good dette her:) håper du ikke skal bruke den på denne årstia?hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Gromt!! *Følgemed* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 bilen står i garasjen :S men forsåv meg i dag så da ble den brukt :S men blir vasket å satt pent inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Tøff bil!! Denne likte jeg godt.. Liker planene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 takk skal du ha gøy me respons god å dårlig får se hvordan pengene rekker til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 hehe ja forstår det gilje.men har desverre vare 3stk slike "gromme" felger du så i går så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 ja trist det :S men 3stk får 10.000 skal gå greit evt om du tar mine i innbytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 ja regnet med det seff..:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tim Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Hei! Ser ut som du har baklykter med hvitt felt på de lyktene som henger på koffertlokket, hvor fikk du tak i dem??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 på selve bilen ? såfall så kjøpte jeg dem på gs for et par år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Rå 5'er det der Du gjør de rette tingene med bilen Jørn. Keep up the good work! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Ang 535 motoren. På denne motoren er det en ganske slapp kam orginalt(derav veldig bra bunndrag) Det gir bra effekt å montere en kvassere kam, samt tilpasse chip etterpå. Da burde du samtidig bytte alt av vippearmer o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå