in2you Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Når ble dette tilgjengelig på 5-serien?! sjekk konfiguratoren på www.bmw.de ... Dette kan bli spennende
Saltkjelen Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Jeg tenkte jeg skulle legge ut en post her for et par dager siden om denne nyheten, men visste ikke om det ville være av interesse eller ikke, så jeg droppet det. Uansett, nå som tråden er her. BMW lanserer 4 nye farger og 3 forskjellige pakker (Sport Edition, Exclusive Edition og Lifestyle Edition) for både E60 og E61. En av fargene, er som du henviser til - Le Mans Blue og leveres kun i kombinasjon med Sport Edition. Disse nye tingene er å få fra og med Mars 2008. The Sport Eddition will basically have the M-Sport pack (Aerodynamic pack, sport seats, m-wheel, m-gear shifter, anthracite roof liner, 18" M135 rims, black half-leather) and also give you the option for the colours you mentioned above, in addition to those already available today (incl. Carbon Black). The Exclusive Eddition will include the Comfort Seats in Nappa Leather Black or Tabak (Tobacco) and Bambus Maser trim. On the outside it will have a Chrome Line around the windows and Shaddow-line High-Gloss for the central (window) pillars. Furthermore it includes 17" "V-Spoke" rims, which I am guessing will be the type 245. The Lifestyle Eddition will have Shaddow Line and 17" "double spoke" rims, which I am guessing will be type 116. On the inside it will have Papel Maser trim, Anthracite roof liner and half-leather Reflex on standard seats. De nye fargene er også, Platinum Bronze Metallic Neptune Blue Metallic Imola Red II (Kun på Sport Edition) LeMans Blue (Kun på Sport Edition) Alle BMWs modellvarianter, spesielt firer-modellene som ble introdusert til modellåret 2008, 520i og 520d, tilspisser seg i konkurrasnen med eksepsjonell effektivitet. Med en prestasjon av 130kW/177hk og et gjennomsnittlig forbruk av 0,51l/mila for sedan og 0,53l/mila for stasjonsvogn gjør 520d unik. BMW har med denne modellen klart å presse ned Co2 utslippet på hhv. 136g/km og 140g/km (sedan/stasjonsvogn). Dette er tall som gjør at 520d setter ny standard og får en økonomi i førsteklassen!
in2you Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Skrevet Januar 19, 2008 blir disse pakkene levert i norge også etterhvert?
Saltkjelen Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 Jeg mener disse pakkene skal leveres for hele Europa jeg, men ta det med et lite forbehold. Kan sjekke om det står noe om det i nyhetsbrevet jeg har fått angående dette, men tar det i morgen ettersom jeg må lete det fram på noen sider igjen - som tar litt tid.. Det fins jo blandt annet en Imola Rød II E60 525dA her i Norge. Spesiell bil og faktisk ikke en så aller værst farge.. Har noen bilder av den på PC'n også, som jeg kan poste senere.
in2you Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Skrevet Januar 20, 2008 Jeg mener disse pakkene skal leveres for hele Europa jeg, men ta det med et lite forbehold. Kan sjekke om det står noe om det i nyhetsbrevet jeg har fått angående dette, men tar det i morgen ettersom jeg må lete det fram på noen sider igjen - som tar litt tid.. Det fins jo blandt annet en Imola Rød II E60 525dA her i Norge. Spesiell bil og faktisk ikke en så aller værst farge.. Har noen bilder av den på PC'n også, som jeg kan poste senere. Supert! Ligger en imola rød E60 ute på finn, dette er en meget spesiell men rå farge! Er ENDA mer spendt på hvordan den blir seendes ut i BMW's lekreste farge, le-mans blå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå