Stjernstedt Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 må ta godt vare på denne. Takk! Prøver så godt jeg kan Har blant annet mottat de nye linsene til grøftelysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Sterketor har ihvertfall mega strøkne sport skinn, så trekker du om bakseter, så er du i mål. Har en kjenning som kan trekke om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Prøvde meg på photoshop igjen, for å se hvordan det hadde blitt med sotet frontlykter. Før Etter Synes det passet bra, ettersom det ble lik toning som grøftelysene. Så i virkeligheten kan det bli lysere eller mørkere Men det er moro å teste ut litt.. Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Hadde blitt bedre med litt toning, men var ikke store forskjellen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 F*** for en strøken motor! (?) Kjempe fin bil! Må nesten prøve å polere og få slik farge som deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Takk Fikk hjelp av http://www.scandicshine.no i fjor sommer til å polere og vokse bilen Dyktige mennesker som jobber der. Ellers fikk jeg melding igår at felgene kommer iløpet av uken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Felgene kommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Du veit ikke hvor missunnelig jeg blir når jeg ser dette!!! Hvordan fikset du den avskjermingen til luft filteret mot motor rommet? Forøvrig veeeldig lekker bil du da har! Ser rimelig strøkent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Takk. Skal prøve å få tatt bilde av monteringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Du har en forferdelig strøken E30 Stjernstedt. Måtte min bli like fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Hiver meg på toget til Torek. Er felgene kommet? Når det gjelder frontlyktene, så synes jeg du skal beholde dem originale. Det ser bedre ut på en ellers megastrøken bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Hiver meg på toget til Torek. Er felgene kommet? Ja fikk dem for ca 1time siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Og så har vi ikke fått bilder ennå? På grensen til skandale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 De kommer, skal prøve å få lagt ut noen ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Elsker elsker elsker at det finnes flere lav-kmstand E30er, og ikke bare 316iA'er. Min har passert 91500 nå, men den er ikke på langt nær like strøken i lakken som din. Skal ta det som er av overflaterust på den i sommer, forhåpentligvis få lakken mer eller mindre strøken, og muligens investere i nye felger i vår/sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå