ALLSTAR Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Skrevet Januar 23, 2008 hehe, garanti til 100.000 km sier du.... bilen din har nok gått 35.000km for langt sa de..
aloebiz.net Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Er de så firkanta på det altså på 06 modell? :S
ALLSTAR Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Skrevet Januar 23, 2008 mhm.... også e det import noen mnd gammel.. sparte mye der og da, men nå er det ikke like greit!!
Saltkjelen Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Har du kjøpt bilen igjennom forhandler som import eller har du tatt den inn på egenhånd..? Jeg fikk også problemer med reklamasjoner osv. på min E60 til BMW Norge ettersom bilen var bruktimport, men i.o.m at den ble kjøpt fra forhandler stilte saken litt sterkere. Kontakt eventuelt forbrukerrådet og hør hva de mener om saken. Det hjalp meg i de klagebrevene jeg sendte BMW Norge..
shv Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Man har da 5 års reklamasjonsrett her i landet...?
Saltkjelen Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 Man har da 5 års reklamasjonsrett her i landet...? Det er riktig, men bilen må være kjøpt av forhandler, brukes til private formål ++ for at den skal gjelde. Derfor er lønner det seg å høre med forbrukerrådet hva de mener om saken, fortell så mye som mulig om bilen - da du vil få et bedre svar. Send så en mail til BMW Norge og fortell at du har vært i kontakt med forbrukerrådet som mener ditten og datten og at du tar saken videre om de ikke ser på problemet! Jeg skal si deg at det hjelper..
ALLSTAR Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Skrevet Januar 24, 2008 Bilen er importert via firma her i Trondheim. og den er brukt i privat øyemed Skal sjekke litt!!!! TAKKE
Sir Hofstad Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 Hatt inn nyere E46er på arbeid som ved hjelp av en tlf til Strandveien har fått dekket deler,( og arbeid tror jeg). Men var bare jeg om tipet om å ringe, så vet ikke mer om bilene og situasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå