Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

skjønner ikke hvorfor folk skal ødelegge en så flott bil som e30m3 jeg. det er en bil med skjel og med masse historie og en bil med utrolig kjøre egenskaper. hvorfor må alle ha noe som skal ha så mye hk? da kan dere like gjerne bygge en 325 med turbo da og sette på m3 bredding. er ikke vits å ødelegge en bil som har gode egenskaper og motorglede

Skrevet

Holder med deg der Stramvaier.

Blir bare mindre å mindre av orginale E30 M3 nå. Noe som jeg synes er kjipt. Fordel på en måte pga det hjelper på å dra prisen opp da :)

Skrevet

Enig med dere, ser ingen grunn til å bygge om en så fantastisk bil som E30 M3. Den kommer jo perfekt ut i fra fabrikken, hvorfor voldta den med plastikk og turboer i alle retninger da? Det kommer til å være svært få fine E30 M3'er i Norge om 10-15 år. Slik har det gått med alle "klassiske" biler, dessverre. Selvfølgelig er det da helt naturlig at prisen går i taket!

Skrevet
Da tror jeg du tar med deg bilen i grava.

Heller det enn å gi den vekk til en som forventer å få alt gratis.

Jeg skal aldri selge min, så eventuell verdi på disse bilene driter jeg egentlig i. Men allikavel greier jeg ikke å unngå å kose meg når folk snakker om 200.000,-

Jeg betalte 112.000,- for min i 2003. Grei verdistigning det :D

Skrevet

Har ikke lyst å selge i det hele tatt jeg heller.

Bare så kjipt å ha en bil jeg nesten ikke får brukt i det hele tatt :(

Bruker jo bilen kansje 5 mnd i året.. å jeg har en turnus på 4 uker ute å 4 uker hjemme. blir lite M3 kjøring da..

Men vi får se :)

Skrevet

Jeg betalte 112.000,- for min i 2003. Grei verdistigning det :D

Og jeg betalte 90`for min i 2003, men var nok ikke i samme stand som din. Hadde man visst dette da, så skulle man ha kjøpt ett par M3er til.. :wink:

Skrevet
Har ikke lyst å selge i det hele tatt jeg heller.

Bare så kjipt å ha en bil jeg nesten ikke får brukt i det hele tatt :(

Bruker jo bilen kansje 5 mnd i året.. å jeg har en turnus på 4 uker ute å 4 uker hjemme. blir lite M3 kjøring da..

Men vi får se :)

Hva er dette for noe da? Det er jo til slikt man har en sånn bil... Normalt så kjører jeg ca.6.000Km med min hvert år. I fjor kjørte jeg desverre bare 3.000Km. Bruker den kun når det er fint vær eller på banetreff. Jo mindre man bruker den desto større er gleden når man tar den ut på tur :D

Skrevet

Enig med deg der Espen. Bruker kunn min i fin vær jeg også. tror jeg kjørte 5000 i fjor jeg, ikke stort akkurat. Er jo gleden å kunne bruke bilen sånn for da går man aldri lei den. Føles som en ny bil hver gang man skal kjøre. hehe

Skrevet

Gleder meg no vanvittig til å sette meg inn i e30 M3`en min i sommer ble ikke noe i fjor pga motor ombygging men nå starter den så det er håp :whoa: Sånn som bilen står i dag så hadde jeg ikke solgt den for under 250 tusen når den er ferdig 300 tusen er ikke sikkert jeg hadde solgt den da heller, begynner å bli rimelig mye grom deler på den.

Skrevet

Å settet turbo i en E30M3 er å ødelegge en flott motor, men å byttet til en S50 som er en M3 motor er en stor oppgradering. Da får man en motor med bra respons og bra drag. Der ligger S14 langt etter.

De som mener at det er å ødelegge en E30M3 er vannvittige trangsynte. Bilen blir 10 ganger så morro å kjøre. Ja den er bra original ,men ikke best original.

Min er en orginal E30M3 ifra 1987 med S50B30 motor i. Ellers er det meste orginalt ifra E30M3 + en god del Sport Evo deler... Hadde ALDRI byttet til S14 motor igjen. Hvis det var et alternativ hadde jeg solgt bilen.

E30M3 er ikke verdens beste bil desverre så den har masse potesiale til å bli bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...