Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
kul den men tror jeg hadde droppa di nakkestøttene

Hehe ja litt store , dette er e 36 forstol støtter .. Driver og prøver og få tak i orginale e 30 dei er slankere fasong på ..

• 3 weeks later...
Skrevet

Tør jeg spør hva du betalte?

eventuelt hvor i tyskland?

Mye senket er din? og måtte det mye vals til?

Lett jeg skal spare til sånne! :D

Skrevet

hei..har lest litt ijønna tråden min....sinsykt tøff å bra bil du har fåd dæ:)

så du skriv nåkka om du ville ha den mæst clean bak..men får bak i en undersel som etterligna m3 bankfangarn til e36...ganske fin..å ikje stor...har passa perfekt te restn på biln :)

Skrevet
hei..har lest litt ijønna tråden min....sinsykt tøff å bra bil du har fåd dæ:)

så du skriv nåkka om du ville ha den mæst clean bak..men får bak i en undersel som etterligna m3 bankfangarn til e36...ganske fin..å ikje stor...har passa perfekt te restn på biln :)

Takk for det :D Altid hyggelig me fine komentarer :D

Har fått tak i M-Teck 2 kopi underdel ... Setter den under den orginale fangeren eg har i dag og likevel kan eg beholde listverket likt rundt heile bilen :D Tror det blir bra ..

Skrevet
Tør jeg spør hva du betalte?

eventuelt hvor i tyskland?

Mye senket er din? og måtte det mye vals til?

Lett jeg skal spare til sånne! :D

Veit ikkj ka felgane kosta per dags dato men sikkert rundt 6500 for 1 stk , Så det blir jo nokken kroner .. Og så er det jo dekk i tilleg da :(

Har justerbart senk , så veit ikkj kor lavt eg har skrudd den ,,,

http://www.felge.de/

Skrevet

Ett par bilder av montering :D Skifta foresten alt av bremserør og slanger over traversen når eg likevel hadde det nede :D ,, Burde vel tatt bruene og fått spøyta dei også,men det blei ikkj i denne omgang .

2as88dszr2fx6udxow7i.jpg

5tixupgoubxsel1p3vo0.jpg

SPERRRRRRE :D

n1j76gsbwtq5elbslqvi.jpg

bdh73kpw7z7r7adqd72y.jpg

Skrevet

Denne blir bare bedre og bedre 8) Men jeg er enig i at du burde droppe nakkestøttene bak. Vet du hvordan man vil merke forskjellen mellom vanlig og powerflexforing i kardang? Lurer på å montere powerflex på kardang og krengningshemmerne, men er litt redd for at det skal bli for stivt. Siden min hverken er senket eller skal brukes på bane, vil jeg bevare så mye komfort som mulig.

Skrevet
Denne blir bare bedre og bedre 8) Men jeg er enig i at du burde droppe nakkestøttene bak. Vet du hvordan man vil merke forskjellen mellom vanlig og powerflexforing i kardang? Lurer på å montere powerflex på kardang og krengningshemmerne, men er litt redd for at det skal bli for stivt. Siden min hverken er senket eller skal brukes på bane, vil jeg bevare så mye komfort som mulig.

Takk for det hyggelig att folk leser tråden min :D

Har nakkestøtte greiene til vurdering :? , men hadde eg fått tak i dei orginale hadde det dette sett bedre ut ( Ganske sikker ) .. Putt powerflex i traversen og diffen og du har en fast og fin bil og kjøre , Eg vil ikkj sei den blir for stiv me det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...