MrStåle Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 hehe ,, en kompis av meg kjøpte nettop 4 stk til e 30 .. strøøøøkne for 2500 me dekk ,, Det var en rimelig grei deal .. Ellers såg eg 16 " til salgs på autodb i stad Røverkjøp ! faen va eg som skulle ha funne de 16" er det mangen av åp autodb og andre plasser, men det blir for smått. Må ha 17
|Ole| Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Funne deg Brock B1 no da? Nye bilen din er foresten strøken! Såg på den i det du paserte igår NIce
Bimma /// Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 Hei du ... Nei ingen brock enda ,, Har faktisk komt over på tanken med compomotive felger ... kvite 17 " mo6 ... Så vi får sjå .. Passer greit på 3,25 en det trur eg
|Ole| Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 nei fydda, hadde passa bra på min og det hehe... Det blir BRA trur eg
Bimma /// Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 Ja vi får sjå Fant ett bilde av en som har samme felgane ... Passa bra synst eg , Og så er det ikkj alle som har dei ...
|Ole| Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 jah, det er dritfett...!! Kvite felger var joh planen i begynnelsen, men så fekk eg joh med Brock B1 felgene, da blei joh eg litt ny forelska
gaasen Skrevet Mai 11, 2008 Skrevet Mai 11, 2008 Bygd bilen selv? Veldig pen bil, rett senk og hjul og bra farge!
Bimma /// Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Skrevet Mai 11, 2008 ehm, justerbare dempere`? hehe faen så lav Her er det justerbare bilstein ja , men grunnen til så lav forran på eine bilde er att den var oppjekka bak Synst det såg litt kult ut
Bimma /// Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Skrevet Mai 11, 2008 Har bare ett bilde av baken her ,, Synst den kansje er litt naken bak , Men vil ha den så kleen så mulig Finst det styling eventuelt nokke en kan ha under den orginale bakfangeren ??? Dette hadde vertfall vært aktuelt Nokken som veit ?? Vil ikkj ha nokke store plastfangere det tar seg ikkje ut ,,, !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå