Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.seriouswheels.com har mye utvalg. Der oppdateres siden nesten hver dag og du finner biler fra A-Z. Ta en titt der, mange bra bilder og de er veldig store, passer utmerket som bakgrunnsbilder. Serious Wheels Har mye konseptbiler og nyere biler, men også en del eldre.

Ellers så kjedet jeg meg på skolebenken idag å mekket sammen noe raskt, men var litt artig uansett :lol:

tqb1oufcjerdyjeaxtj0.jpg

8wexopwwwjr68dlpx0zg.jpg

1jhtcp99xf80kx2jf2u8.jpg

vqjv0ni27r6ilw164lcj.jpg

d65ocevlcctwwwbt1va7.jpg

Skrevet

mye fine nettsider her! :)

men det som hadde gjort seg er jo noe lignende som de siste her, bare med sin egen bil! ;)

hva kan man bruke for å lage sånt? kanskje man skulle dra frem photoshop og prøve seg litt!

Skrevet

Jeg brukte Photoshop. Går vel sikkert an i andre programmer, er ikke noen heksekunst å gjøre slik som det der men det var bare litt artig. ;-)

Med egen bil var ingen dum idé, det har jeg ikke tenkt på, kanskje det hadde vært en mulighet :D

Skrevet

hehe, var ikke bare enkelt å lage en bra bakgrunn i Photoshop. men tror det er viktig å ha et bra utgangspunkt. får vente til våren og ta en par nye bilder. ;)

Skrevet

Vel, får legge ut mitt aller første photoshopforsøk! prøvde meg på soting av vinduer, fjerning av bakgrunn, senking av front, bredding av bakhjul, sorte nyrer osv. ;)

forsøksbilde:

2sux9069tj9oqjvb4kls.jpg

etter ramponering i photoshop:

rj1n7ai7lv1itv17vtrq.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...