Gå til innhold

Grompacten *Bortevekk

Rabies
 Share

Trenger jeg egentlig airbag;)  

167 stemmer

1. 1. Trenger jeg egentlig airbag;)

• M-tech ratt uten airbag
      109
    • Standardratt med airbag
      59

Anbefalte innlegg

• Svar 884
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er i hvertfall noen bilder av resultatet. Ja jeg vet at jeg mangler ''proppene'' til jekkehullene men jeg glemte å lakke dem så det blir gjort i løpet av uka :wink:

Sånn så det ut:

7vbgtvh739riflwhqccx.jpg

Og sånn ble det nå:

5lachlwapx2jchlooaqx.jpg

twi65yq2ad6qewim5p6j.jpg

nds039d1hsgyshx8hpad.jpg

Ble godt fornøyd nå. Gleder meg til å ta fangerne også. Med en cap med jevn spredning denne gangen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det skikkelig du når du først er i gang.. Fangerne altså ;) Blir bare så som så om du tar det med sprayboks...

Og det med penger , og at du har lite av de, så spørs det nå helt hva du prioriterer.. Har nå greid å få ut 150 000 til bil på halvannet år jeg nå.. Går med skattepenger, feriepenger og 1/4 av lønna hver måned så er du også der..

Og nei, jeg bor ikke hjemme. Nei jeg må kjøpe maten min selv.. Ja jeg er i fulltidsjobb.. og ja jeg har dame (som jo er en utgiftspost i seg selv, men sparer det inn igjen ved å trenge mindre varme på soverommet når det er to under dyna :D)

Men jeg bruker 2000 kr i mnd i bensin = 24 000.. Forsikring = 16 000.. Og årsavgift = 3000.. Ingen dekkslitasje for en sommer = 8000...

Bare der har jeg jo spart drøyt 50 000.. 50 000 kommer fra feriepenger. Da er vi i 100 000.. og det siste 50 fra egen lomme noe som tilsier 3000 kr i mnd ca.. Så er du der jeg er i dag..

Nåh.. Så vel ikke så vanskelig ut å kunne greie det der? Er bare å jobbe i ferien også det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men, kim har en liten pike som han også må ta seg av, og dablir nok prioriteringene litt annderledes også... hadde ihvertfall jeg gjort hadde jeg hatt unge... bil er greit som en alternativ "unge", men når du får en ekte, vil du heller gi henne et par nye leker, gå i dyreparken og diverse, en å kjøpe masse dill til bilen...

men skjønner at bil er moro, bruker jo altfor mye penger selv... og sånn som kim som satte fyr på bilen for å få nytt interiør, forstår jeg godt at han vil fikse opp bilen... ;-) greit når man får støtte og hjelp fra svigers og "gamlefar" ;-)

btw, har du fått kjøpt deg de vindusgreiene nå rabies?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike.. Ja det der er skummelt.. Unge altså.. Ja hadde jeg fått det nå hadde prosjektet gått i dass hvertfall.. Da blir det slutt i 20 år tid fremover ;) Blir å hente frem prosjekttråden på bimmers da på side 100 000 når jeg blir 44.. Lol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...