Gå til innhold

Trenger jeg egentlig airbag;)  

167 stemmer

1. 1. Trenger jeg egentlig airbag;)

• M-tech ratt uten airbag
      109
    • Standardratt med airbag
      59

Anbefalte innlegg

• Svar 884
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Aaah, nypolert og fin :D Meguiars er genialt :wink:

5756zk69dm67nsa08urf.jpg

k74g6xndr9wwp9ym6161.jpg

mkk2m5jabpyom3mudgeo.jpg

Sånn ble det da etter vask, clay, lakkrens, voks og plastfornyer.

Aldri mer billige turtlewax greier :)

Skrevet

Ble jo faktisk farge på bilen, og ikke bare grå hehe Men utrolig mye bedre. Smøre inn hele frontfanger og bakfanger også med noe svart graps så det bli litt mørkere?

Fungerer lakkrensen som en slags polering slik at man kan hoppe over dette?

Når du likevel var så bra i gang, kjøp deg noe greier til å ha på dekkene for å få dem svarte i samme slengen

Skrevet

Hehe, er storfornøyd med tanke på at hagen var tom for tech wax så jeg måtte krype til korset å bruke cleaner wax. Med tech wax regner jeg med å få det lille ekstra:D

Lakkrensen "tetter" litt av ripene så jeg syntes det fungerte bra, ble anbefalt denne kombinasjonen på hagen og det ser jo ut til å funke;) Må nok ha noe på dekkene også. Kjørte samme behandling på fangerne og det hjalp litt i hvertfall.

Skrevet

Denne lakkrensen (meguiars deep crystal paint cleaner) fjerner de minste ripene men en polering er nok ikke å forakte. Men det får jeg ta når jeg har bedre tid og et bedre sted å stå;)

Er fornøyd mtp at jeg ikke hadde riktig voks og hele jobben var gjort på 4 timer inkl. pauser:D

Skrevet

Det ser veldig bra ut :) Lurer på prisen på clay, lakkrens og voks. Kan sende på pm hvis du ikke vil skrive det her. Har planer om samme prosess på min :) Brukte du maskin, eller tok du det for hånd? Hadde ikke på lakkforsegling til slutt?

Skrevet

Jeg gav rett over 900 kr for alt. Så ca 800 da for clay lakkrens og voks;)

Lakkforsegling gadd jeg ikke å pese med nå for jeg tenker jeg skal ha en ny full behandling + rubbing/polering og bruke techwax istedenfor cleanerwax. SÅ blir det lakkforsegling:D Tok forresten alt for hånd. Syntes det gir litt bedre "feeling"... Mere kos;)

AdIoS: Er fortsatt mektig fornøyd med felgene ja:D

Skrevet

Hmmm, da må den ultimate bilen være en dobbeltsidig opplevelse. Lyden er jo OGSÅ halve opplevelsen;)

Bare å kjøre på. Lav isbil med m plast og blank fin lakk er gromt:D

(Vil ha IS maskin i min og :cry: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...