Bowebow Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Hei og Takk ! Det var mye felles her ja Med all fare for å drive selvdigging -- men dette er en nydelig farge til denne modellen ! Det er bare tatt ut en bit i fangeren ja. Potta er modifisert ved sveising - det kommer eksos i begge rør Bow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Nye bilder på plass - Test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 takk for kommentaren til min:) Flott bil du har..liker fargen din:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 begyner og bli bra samling med finne e39er her nå dette liker vi stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Hei var på ferie no her forje uke og uken før det..Og leide en hytte på Sjong camping i Nesbyen/gol..ca mitt i mellom og når eg satt på terassen såg eg det kom en helt lik E39 som du har og tok av til høyre og kjørte opp mot den røde gården der..Det var vel ikke tilfeldigvis deg?..Tenkte på denne bilen..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 Det var nok min ja Bor rett borti veien der....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Har du gjort noe med servopumpa bowebow? Den hadde en liten ulyd når jeg hadde bilen. En sånn kvernelyd. Fikser du det får du tilbake den herlige sekserlyden hvertfall hvis ikke forrige eier allerede har fikset det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Mangler rattet airbag eller ser det bare litt rart ut. Uansett flott bil, liker den fargen på E39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 Har du gjort noe med servopumpa bowebow?Den hadde en liten ulyd når jeg hadde bilen. En sånn kvernelyd. Fikser du det får du tilbake den herlige sekserlyden hvertfall hvis ikke forrige eier allerede har fikset det Heisann Jeg har ikke gjort noe med pumpa - og har ikke lagt merke til lyden. (Måtte ut og teste nå Det er litt servolyd ja - når bilen står stille og jeg snur på rattet, men den kan jeg ikke høre når jeg kjører. Da er det bare sekserbrumming Har ellers tatt de småtingene som vi snakket om - så den er temmelig strøken nå. Herlig feeling å kjøre - faktisk nokså mange som skal titte og prate bimmer også - hvis jeg tar en stopp...... Masse skryt av fargekombinasjonen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Lagt inn en bilde update Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hva heter fargen på bilen? Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hva heter fargen på bilen?Pen bil Takk - Jeg liker også denne Fargen er 252 Calypso Rot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Neimen? Nesning? Sykt fin E39 du har! Har sett deg flere ganger kjøre på vei til Gol tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Har kjørt full refresh på førersetene mine som begynte å bli slitt. Legger ut noen bilder av resultatet. Er veldig fornøyd selv Skinnrens og skinnfarge + svamp ! Har ikke annet en blitzbilder..... Nærbilde av skinnet etter rensing (før farging) Skinnstrukturen etter farging - håper forskjellen kan sees ! (Blitzen og avstand gjør at fargene blir forskjellig) Så noen bilder på litt avstand.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ble bra, overflaten så mye freshere ut nå.. Kjørte ikke du Grand Voyager før foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå