Anderslien Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Jeg bare lurer på om det trengs noe modifikasjoner for å få på et panser fra en e46 m3 på en 2000 e46 328ci? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Det passer, men du vil få en liten sprekk mellom skjerm og panser siden skjermene på en M3 er litt annerledes, og det er litt høyere enn vanlig 3-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 Åja. Men vil det se veldig dumt ut eller kan det fint leves med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Det spørs jo på hvor nøye du er på det.. Har en bekjent som har gjort det på sin 320ci, og det ser helt greit ut. Jeg ville ha irritert meg over glippen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 blir feil i forhold til skjermene ja. ville ikke anbefalt det uten å bytte di i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 blir feil i forhold til skjermene ja. ville ikke anbefalt det uten å bytte di i samme slengen. Jeg skjønner egentlig ikke helt det. Legger ved bilder her av en som har byttet til m3 panser på sin e46. Ser jo ikke rart ut i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 fordi han har M3 skjermer? Eller er de så brede på 328 og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 fordi han har M3 skjermer? Eller er de så brede på 328 og? Tror de er så brede på alle coupe. M3 har enda bredere og som bygger mer oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 er dette glippa det snakkes om da? denne bilen går i nabolaget.. http://cache.finn.no/mmo/8/114/693/98_459072770.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Hvis du bytter panser bør du også bytte skjermer som det sies her, men hvis du gjør det må du også bytte frontfanger Og når du har gjort det vil bakskjermene dine virke smale . Så da må du gjøre som en jeg kjenner, kappe bilen ved bakruta og få sveiset inn komplette bakskjermer fra M3 Og da gjennstår det bare og bytte motor og drivverk PS:har mistanke om at den bilen på bildet du la ut der er bilen som også fikk sveiset inn M3 bakskjermer og mont M3 bakfanger. Litt vanskelig å si ut fra den bildevinkelen der, men fargen er i alle fall lik som på den bilen dette ble utført på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 er dette glippa det snakkes om da? denne bilen går i nabolaget.. http://cache.finn.no/mmo/8/114/693/98_459072770.jpg Men dette er vel en e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 er dette glippa det snakkes om da? denne bilen går i nabolaget.. http://cache.finn.no/mmo/8/114/693/98_459072770.jpg Men dette er vel en e36? AUDA! Ja visst! Jeg tenkte bare så sterkt på den bilen når jeg las innlegget. for det var faktisk det første som slo meg når jeg så den i real life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Ingen som har bilde av den glippa dere snakker om da? Skal hente panseret i dag og får bilen på torsdag eller fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Henta panseret i dag. Fy faen så lett det er! Veier jo ingenting. Kjentes ut som plast, hehe. Veldig fint. Får bilen snart også, så da ser jeg hvor bra det passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 vet at dette er en gammel tråd, men hvordan ble resultatet anderslien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå