Gå til innhold

E46 M3 panser på E46 328ci. Trengs det modifikasjoner?

Anderslien
 Share

Anbefalte innlegg

vet at dette er en gammel tråd, men hvordan ble resultatet anderslien?

Det ble veldig bra faktisk. Jeg justerte framskjermene så godt jeg kunne, og justerte innfestningen til panseret og sånne ting. Det ble nesten helt perfekt. Fikk glippen til å gå jevnt, og panseret nesten lik høyde som skjermene. Står du og studerer på siden av bilen på huk, kunne du nok se at panseret lå litt høyere enn skjermene helt frammerst, men det var ikke mye. Ble kjempe bra syntes jeg. Og for en oppgradering! Gjør mye på utseende.

Han som kjøpte bilen er fortsatt fornøyd han så. Skulle visst selge CSL felgene jeg kjøpte til den men :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å sette ett m3 panser på min nemlig, men er skeptisk til den opphøyningen... kommer snart m3 front også håper jeg, så da er det ypperlig med panser i tillegg...

de felgene kommer ut her å bimmers de da eller? :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du legger nesten ikke merke til det altså. Det du kan gjøre er å flytte framskjermene litt lenger opp, og da blir det borte. Men da må du løsne hele skjermen.

Kjøp M3 skjermer også, så er du kvitt problemet :)

Vet ikke om de kommer til salgs her jeg, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne glippen som dere snakker om kan lett elimineres ved å justere på skjermene. De kan justeres opp/ned og frem/tilbake betydelig mye..

Har forresten et orginalt m3 panser tilsalgs men med to hull i. Kan lett sparkles og fikses for en billig penge. Selges til gi bort pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...