Turbo-Knut Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Skrevet Mars 25, 2008 Bare fint å komme med spørsmål og innspill Og fint om det kommer masse BMW på utstilling!
knut_olestad Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Det her høres gøy ut, ikke langt heller ned dit
Turbo-Knut Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 Litt mer info: Billetter til festivalen er lagt ut på Billettservice.no Og en gladmelding: Vi kan med stolthet presentere ett nytt, stort og internasjonalt band men nesten 15 mill solgte plater på verdensbasis, nemlig The Quireboys! Dette bandet kommer fra UK og skal være oppvarming for Judas Priest på Lerkendal Lørdag 7.juni. Derfor klemmer vi dem inn på fredagen sammen med The Carburetors.. Kom igjen folkens, dette blir moro!
Sir Hofstad Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Gjentar at jeg kommer med kone og "nybil" og prøver å få med gutta fra treffene her
Turbo-Knut Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 Ganske nøyaktig 2 måneder til det braker løs Kom igjen folkens!
øystein andre Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 da ser dæ ut te att de bli otta inna helge der ja
Turbo-Knut Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 BUMP'er litt så denne tråden ikke gjemmes helt bort
boost Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 når folk reiser på sånne treff med bmw`n sin hadde det kansje vore fint å hatt eit merke på bilen eller noe med nicket ifra bimmers her . ein prater jo ofta med folk her inne. å blir godt kjent med dei.. kjekt å møte folk face to face oxo:) eg skal ha eit lite merke. på min ny innkjøpte e46 M3:)
knut_olestad Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Gikk dessverre ikke for min del heller, men men, det kommer flere sjanser
Stonescream Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Ville bare si at det virker som et veldig bra tiltak og håper at dere klarer å gjennomføre og er heldig med både vær og alt annet som må klaffe.
Turbo-Knut Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 Ja, dette håper jeg vi klarer å gjennomføre i særdeles godt vær! Og jeg håper å se mange bimmer'e på utstilling
E-30 big Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Passer selfølgelig ikke... ALT passer viss du bare vill din kylling redd du blir full du
Turbo-Knut Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 Du kommer vel Per? En liten filmsnutt fra forberedelsene på festivalområdet: Hehe
Turbo-Knut Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Skrevet Mai 27, 2008 Nå er det like før det braker det løs! Vi har allerede fått mange forhåndspåmeldinger, via bilettservice, og flere store bilklubber har meldt sin ankomst! Kom igjen folkens, dette blir moro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå