Spinx Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 ja har vudert der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Her har d ikke skjedd mye på laang stund gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Folk liker visst ikke musikk høyt lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Folk liker visst ikke musikk høyt lenger? Høyt??? Må vel ikke spille høyt for å høre på musikk vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Enig der! Heller pen og god lyd, enn øredøvende høyt! (men gøy med mulighet til å spille litt høyt da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 http://bimmers.no/viewtopic.php?t=11982 ... gg&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 orginalt frontsett funker mer en bra nok for mitt bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Ikke mine biler dette, men har nå hvertfall bygd dem. Er kanskje inspirasjon for noen. Så her kommer noen ikke akkurat upostede bilder. Mere bilder på www.nautiluz.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Nice!! er for god inspirasjon dette her Nautiluz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Veldig flott bygd var det ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Folk liker visst ikke musikk høyt lenger? Høyt??? Må vel ikke spille høyt for å høre på musikk vel? høy må man spille uten at det skriiiker! bass som teller . bruutal bass! ikke pingle lyder fra diskanter, man skal ha brutal bass å mye diskant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Folk liker visst ikke musikk høyt lenger? Høyt??? Må vel ikke spille høyt for å høre på musikk vel? høy må man spille uten at det skriiiker! bass som teller . bruutal bass! ikke pingle lyder fra diskanter, man skal ha brutal bass å mye diskant! HAHAHAHAHAHA, noe av d dumeste jeg har lest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 enig... for min del har jeg kun det orginale frontsettet, og savner ikke bass noe særlig... har tilogmed heve ut bakhøytalerene til fordel for fjærbenstag og justeringen til demperene (det første jeg gjorde når jeg fikk bilen var forøvrig å ut med bakhøytalerene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 X2... Helheten og lydbildet er viktigst!... Men, jeg er avhengig av en 12" bass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 At man har bass er da greit, men nå skrev jeg jo at man ikke var nødt til å spille høyt for å høre på musikk, så jeg syns at noen av kommentarene her var helt på jordet. Men nå er d vel litt mye off topic her??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå