Mexos Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Kan være greit å bytte bensinfilter med det samme motoren er ute Enkelt å komme til da. Ellers tror jeg ikke du trenger så mye annet. Regner med du får med kjøleslanger osv.
ReiRud Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 sats på litt flaks og heftig skruing så har du kjørbar bil i 3tiden i natt
Gunnar Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Skal hente motoren i dag, og planen er å hvertfall få ut den gamle i kveld. Så det blir dårlig tid til klargjøring. noen som veit om BMW på jarlsberg har åpent på lørdager? eventuelt er det mulig å plukke opp noen deler på høggern og mekonomen, men etter at jeg leste Mexsos sin prosjekttråd i natt har jeg blitt stygt redd for at denne ombyggingen ikke lar seg gjøre over helga. Delelageret på Morris har åpent til 13 på lørdager, så du får jo vanlige slitedeler på dagen, men bestillingsvarer får du ikke før på tirsdag.
sveioen Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Et godt tips er å ikke gi opp og jobbe effektivt hele veien, så går det nok bra! lykke til
Fortauskanten Auto Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Ja, åssen gikk det? Jeg ska nemlig gjøre det samme på bilen min. Og jeg har heller ikke hatt en motor helt ute før...
steinar84 Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 skifta motor på en 94mod mers 220d på en kveld ute med lomelykt og en lastebilkran med slarke i krana det gjør jeg ikke igjen. heh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå