Gå til innhold

E36 senketråden

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

60/40 ser bra ut. Om man har justerbart velger jeg gjerne 60/45 på coupe

Men mye av senkinga er ikke hvor mange millimeter man senker, men hva slags dempere man bytter til. Kan ofte være bedre å ha 60/60 med gode (stive) dempere som ikke gir etter og gjynger.. enn 40/40 med slappe originale dempere, og at bilen blir lavere med flere folk i.

Mener jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det 3 biler med 60/40 på samme siden her. Kunne gjerne tenkt meg å se flere ulike høyder. Ingen som har senket 40/40, 30/30, 20/20, 30/15, 45/40, el.?

Nei.. Se min e36, den er senket 30/20 men jeg kjøpte dempere i samme slengen.

Skal jeg ha e36 skal jeg kjøpe akkurat samme oppsett :) var veldig fornøyd med høyden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilder av mine to E36`er.

93-modell 318is, senket 60\40. Jeg synes selv det er det peneste, selv om det kan bli i laveste laget.

01g6trgdf9hod0u66v6j.jpg

y0h8865wctjpnxhobl2l.jpg

95-modell 328i, senket 40\40. Jeg synes det blir feil kombinasjon, mtp at E36`en er lavere bak og "legger" seg litt ned på rumpa.

dl8mx8fxwnhiwl3oahv3.jpg

x2ta7zir0um3xshkijfk.jpg

k5q1ibbirnfazasu5yf5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bildene syntes jeg de bilene som er illustrert med 40/15 el der omkring ser bra ut!

Selv har jeg 60/40, men det tror jeg selv blir for høyt med 18" til sommeren, så jeg har kjøpt senkeskåler foran.. Da må det vel bli bra..!

Jeg syntes iallefall det er pent når dekket akkurat går oppi el kant i kant med hjulbuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...