fre Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Jeg må lære meg bilfisketeknikk altså, for sånne fisketurer vil jeg også ha! Er sånt garn dyrt? Pen bil! Fargen var knall. Dere liker E46'er har jeg skjønt Hva skjuler det seg under panseret? altfor dyrt ja 325 ja.. men de fins i 320Ci og 330cd og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Pen Clubsport igjen Fredrik, grattis . takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Håper du selger denne om 2 år for da er jeg ferdigutdannet og skal kjøpe en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Håper du selger denne om 2 år for da er jeg ferdigutdannet og skal kjøpe en slik ja, det kan jo være lagt til litt flere bilder på side 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå