fre Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Endelig dukket det altså opp en bil som tilfredsstilte de fleste krav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 jaja, bra fangst det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Se der ja. Brukte vel rimelig stort garn. Kjøpt ny bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 Se der ja. Brukte vel rimelig stort garn. Kjøpt ny bil? Ja, største garnet jeg fant.. hehe har det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Nydelig! Har ikke en eneste ting å utsette på den! Den er perfekt. Akkurat sånn vil jeg og ha! Vært i Tyskland og hentet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Du liker den looken på E46 skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Pen Clubsport igjen Fredrik, grattis . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Sexy E46 det der. Eneste jeg savnet var Navi proffesional, syns interiøret i E39/46 fortjener det, blir så mye mer stil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Rett og slett nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Grattis med ny fisk. Hva var kilosprisen for denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Jeg må lære meg bilfisketeknikk altså, for sånne fisketurer vil jeg også ha! Er sånt garn dyrt? Pen bil! Fargen var knall. Dere liker E46'er har jeg skjønt Hva skjuler det seg under panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Hva skjuler det seg under panseret? Det er en Clubsport, så dvs 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Nydelig! Har ikke en eneste ting å utsette på den! Den er perfekt. Akkurat sånn vil jeg og ha! Vært i Tyskland og hentet? stemmer var der tidlig en lørdags morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Du liker den looken på E46 skjønner jeg best there is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Sexy E46 det der.Eneste jeg savnet var Navi proffesional, syns interiøret i E39/46 fortjener det, blir så mye mer stil. fint med skjerm ja.. men den er ikke bra nok den navi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå