Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E30 er og blir 80-tallets råeste bil :D

Og de er verdt hvert eneste øre.

Og som Mulle sier så er di på god vei og bli samleobjerker.

Så om bestefar din har eg strøken E30 av ett eller noe slag som bare står i garasjen, så for all del reserver den før han stryker med. (litt stygt sakt, men) :)

Skrevet
Er vel de bilene med størst motor som er mest overpriset, f.eks M3. Jeg tror ikke E36 316 eller 318 er blant de overprisede.

Veldig enig der. Ligger jo 98 E36 316 til en 40-50 000kr, og det er vel ikke lov å klage på det :)

Skrevet

De er ikke så ettertrakta, derfor er det så lav pris!

Men designet på E36 gjør jo at folk ikke skjønner hvor gammel den faktisk er (de uvitende). Verd litt penger det hehe Og morsom bakhjulstrekker, ikke minst

Skrevet

Nå må dere huske at i begynnelsen når E36 kom så var dette biler som var vannvittig dyre, iforhold til dagens pris på 3 serie faktisk. E36 var veldig dyr da den kom i 91/92 , og det er også derfor mange av disse bilene ble importert i senere tid til norge.

Skjønner at det er litt overpriset, liksom jeg betalte over 50 lapper for en 17 år gammel 318is, men det var der prisleiet var på biler i bra stand. Ser også et par 318it E30'er, de har ligget til over 40k , og dette er biler i helt normal stand, syns det er noe dyrt..

Men det er gode biler, og man får hva man betaler for :)

Skrevet

Er enig i at veldig mange E36 er overpriset for tiden. F. eks 91 mod 320 til 70.000 er litt drøyt synes jeg. Men E30 begynner faktisk å bli en samlerbil. Jeg solgte min E30 på onsdag, og budene strømmet inn og salgsprisen ble over all forventning. Slike priser er helt greit, for da er det ikke selger som presser opp prisen, men kjøpere selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...