Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som plager folk med sånne biler egentlig?

E30 prosjekt/dele biler opp til 50000,- ?

dem første modellene E-36 som ligger nært 100000,- ?

Ganske sykt når det er snakk om så gammle biler...

Er det jeg som er helt potte tett?

Mulig jeg sitter på en gull gruve uten om og vite det selv? har en 92mod 318is...... :lol:

Skrevet

Jeg er fullstendig enig med deg! De er sykt overpriset, men er markedet som har gjort det slik :( Lurer på hva jeg kan få for min om den blir lagt ut til salg.

Skrevet

Hvor mange ganger har ikke dette vært diskutert før?

Og som sagt før er det hva kjøper er villig til å gi som bestemmer prisen. Kan skjønne folk syntes e30 ofte er overpriset, greit det er jo en ganske gammel bil, men når det gjelder e36 får man jo mye bil for pengene syntes jeg. Og er en 93 mod 320i f.eks, er jo bedre å kjøre enn en 2000 mod toyta som koster vesentlig mye mer..

Ga bare 35K for en 320i coupe med 190K på telleren og i god teknisk stand for over ett år siden, det er jo ikke ille syntes jeg:) Var riktignok litt rust, men ikke mye.

Skrevet

Ga bare 35K for en 320i coupe med 190K på telleren og i god teknisk stand for over ett år siden, det er jo ikke ille syntes jeg:) Var riktignok litt rust, men ikke mye.

Da var du heldig. Mange ville prøvd å legge ut din bil for 80 000kr.

Skrevet

Hvor mange E30er ble det solgt i Norge?

Hvor mange E36er ble det solgt i Norge?

Hvor mange E36er er det kontra E30er i Norge?

Hvorfor tror dere E30 er mer overpriset enn E36?

Hvor mange E30 entusiaster finnes det i Norge?

Hvor mange E36 entusiaster finnes det i Norge?

Noe å fundere på... ;) Eller rettere sagt; skrive en avhandling på.

Skrevet

Enig i det oddis, logisk det. Etter som etterspørselen øker, øker selvfølgelig prisen også... Så du var nok heldig med bilen du kjøpte av meg. :D

Skrevet

E30 er verd sin vekt i gull, spes m3'n.

Har lyst å kjøpe meg en e30m3, retter sagt skal ha det, men da blir det eneste bilen jeg har råd til som student og en sånn bil ville jeg ikke kjørt til skole og butikk hver dag, så må nok vete til studiene er overstått. uff..

Skrevet

syns ikke prisene er gale! du får hva du betaler for! se på andre merker og samme årstall ikke mye forksjell i pris! men designet ser jo jævli ut på MB for eks :P

Skrevet
syns ikke prisene er gale! du får hva du betaler for! se på andre merker og samme årstall ikke mye forksjell i pris! men designet ser jo jævli ut på MB for eks :P

Nja, spørs litt hvilke merker du sammenligner med. Tar du f. eks Audi 80, Opel Vectra, Mazda 626, Mitsubishi Galant, Ford Mondeo osv så er de en del rimeligere. Du får en 96-97 modell for samme pris som en 91-92 E36. Men E36'n kostet nok litt mer ny enn disse bilene. Så de kan på en måte ikke sammenlignes, men de blir jo selvfølgelig det når folk er ute og kikker på bil. Mercedes C klasse så jeg lå ganske likt i pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...