pwrflex Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Skal være stivt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 en kompis kjører supersport på sin audi a4, den er ikke så stiv.. den virker litt midt i mellom vill jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Det finner jeg fort ut nå når jeg har bestilt settet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 hehe.. da venter jeg i spenning jeg kjøpte nettåpp senkefjører, men trega på at jeg ikke like greit kjøpte justerbart.. håper det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Står jo på 40-30 Supersport fjærer på min. Men skal bli godt å få den droppa et par cm til ned på bakken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Var inne å bestilte litt smågreier, vart nye blinklys med klare glass og et -M- gulvmattesett. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/8001.jpg http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/7970.jpg http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/6051.jpg Senkesettet har og komt, men blir ikke montert før til uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Jeg kjører supersport justerbart på min, og er meget fornøyd! Dama har 40/30 supersport på sin, fungerer også meget bra, vil si den er akuratt passe stiv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Høres bra ut. Blir spennende å prøve:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 hvis dere er to om å være fornøyd, så handler jeg til også våren hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Da har jeg fått på blinkersa, og d vart 2x bedre enn rent hvite! Ta bilder på lørdag når jeg har fått på senkesettet+ fått vasket den litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Satte på senkesettet i helgen og vart meget fornøyd. Nå står de på d laveste, men regner med jeg må justere de opp etterhvert. Legger ved bilder.. Enjoy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 går fint ann å kjøre med det skrudd helt ned;) blir lav og stivt som juling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 den bilen i bakgrunnen av sete bildene...den var litt intressant! hvem er det sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 den bilen i bakgrunnen av sete bildene...den var litt intressant! hvem er det sin? Det er en 320ci som vi bytta vindusoppheng på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 gi en tilbakemld når du har kjørt med det en stund da om du er fornøyf og slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå