HelgeS Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Da har jeg gått til innkjøp av en 03' 320dat M-tech Imolarød 2 med ALT utstyr og snart 80.000 på telleren! Det eneste jeg ikke kan finne på den er dieselvarmer, utenom det så har den alt! Kan blant annet nevne: -Rødt skinn interiør med El. framseter -El- soltak og sort takhimling -Full m-tech pakke -16:9 navi med tv funskjon -Harman Kardon anlegg -Telefon -PDC -4x el.vindu -Alarm og i grunn alt annet Er storfornøyd med bilen og til sommeren så kommer det på 18" Hartge Classic replika felger, lurer litt på krom grill også.. Tok bare noen kjappe bilder her, men det kommer flere senere! Kom gjerne med kommentarer og idèer på bilen, har fått ganske mye forskjellige kommentarer om interiøret men jeg liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 grattis med feet bil! planer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 blir kun sommerfelger og enten krom eller helt svart grill. Hva mener folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 SVART GRILL!!!! Kromgrill hvis du går med et digert gullkjede med forbokstaven i navnet ditt rundt halsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 SVART GRILL!!!! Kromgrill hvis du går med et digert gullkjede med forbokstaven i navnet ditt rundt halsen Shit, da må jeg få meg et slikt kjede! Link til shop hadde vært fint... . Men, grattis med pen E46 Touring . Men må si jeg syns de røde detaljene på interiør ser litt "mye" ut. Mulig det ikke ser sånn ut i real life . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 SVART GRILL!!!! Kromgrill hvis du går med et digert gullkjede med forbokstaven i navnet ditt rundt halsen Shit, da må jeg få meg et slikt kjede! Link til shop hadde vært fint... . jeg og må få link! hehe Sett deg ut no felger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Sett deg ut no felger da? Er storfornøyd med bilen og til sommeren så kommer det på 18" Hartge Classic replika felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 SVART GRILL!!!! Kromgrill hvis du går med et digert gullkjede med forbokstaven i navnet ditt rundt halsen Shit, da må jeg få meg et slikt kjede! Link til shop hadde vært fint... . Men, grattis med pen E46 Touring . Men må si jeg syns de røde detaljene på interiør ser litt "mye" ut. Mulig det ikke ser sånn ut i real life . Syns det ble litt mye rødt på bildene ja men den ser mye bedre ut i real life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Sett deg ut no felger da? Er storfornøyd med bilen og til sommeren så kommer det på 18" Hartge Classic replika felger Nei se der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Herlig interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Ny bilder med sommerfelger (ikke helt ren men:P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Grattis med fin bil! Virkelig bra utstyrt også må jeg si Nydelig farge på E46 M-tech. Men, jeg forstår hvorfor du får kommentarer på interiøret Men, som du sier du liker det, og da har det ikke noe å si hva andre synes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Kjempefin bil Likte fargene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Sprekt interiør. ikke så ulikt fargen i min bil. misunner deg det rattet. mangler farget skinn på rattet i min bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå