Alexander Krossen Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Dette er et sjeldent eksemplar av en BMW Z3 M Coupe, må sees Bilen er som ny... Medfølger 19"magnesium M3 felger med nye dekk. Modell: 1998 Hk: 321 Farge: Sort Innvendig: Sort Km: 69 000 Pris 439 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Denne er nydlig.. har du flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Krossen Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Det er de bildene jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 HEY!!!!! Det er jo gamle bilen min jo... Hva gjør den ute i vinterfrosten??? FYYYYYYY!!!! Det fikk den ikke lov til når jeg hadde den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 helvete for en rå bil.. *smelte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Tja, at bilen er som ny er vel å ta i... Men tøff bil, skulle gjerne hatt en slik. Kikket raskt på den hos Tore. Lykke til med salget, ikke lett å selge slike biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Den ble tatt godt vare på her i Stavanger. Når jeg hadde den ble den førsteside bil i Fahrfreude og det var en del sider inne i bladet også. Utrolig morrsom bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Krossen Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Det er ikke en ting å sette fingeren på når det gjelder denne bilen. Så ser ikke helt hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Ja det er en rimelig morsom bil blir fort slitte bakdekk på den...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Krossen Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Behandler bilen som et samlerobjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Tja, at bilen er som ny er vel å ta i...Men tøff bil, skulle gjerne hatt en slik. Kikket raskt på den hos Tore. Lykke til med salget, ikke lett å selge slike biler. an er sikket veldig glad for din hjelp med å selge bilen!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg