Hanzo/// Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Hei. Hvor får jeg tak i andre typer ratt til min bmw e39? tenker da på 3-eikede eller noe sportsratt`??
Hanzo/// Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 har kjøpt endel ratt på ebay.de! ja f,,, det har jeg ikke tenkt på. Da har vel du noen "gode" linker å komme med?
Hanzo/// Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 Noe slikt da? eller blir det bare jalla? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-M-Te ... 18Q2el1247
Steffan C Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Hvis du skal bytte ratt, så prøv å få tak i dette .
Hanzo/// Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 ja tøft ratt, men trenger jeg multifunksjonsratt?
Steffan C Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 ja tøft ratt, men trenger jeg multifunksjonsratt? Nei, hvis du ikke har multifunksjon idag, så trenger du ikke. Og det mindre jobb å montere uten mulitf. vil jeg tro. Men den type ratt er penest mente jeg. Sjekk Joar'ns oppgradering her
Hanzo/// Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 ja tøft ratt, men trenger jeg multifunksjonsratt? Nei, hvis du ikke har multifunksjon idag, så trenger du ikke. Og det mindre jobb å montere uten mulitf. vil jeg tro. Men den type ratt er penest mente jeg. Sjekk Joar'ns oppgradering her Ja det var det jeg tenkte, Det bør vel være billigere uten multi også da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå