e30 tic Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 er det noen av dere heldige 325 eiere som har bilde evt kan forklare hvor i torpedoen hoved strømkabelen nøyaktig går igjennom og er festet. gjerne med et bilde, samt hvor den går innv i bilen. takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1 Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 heisann. den går fra motorrom heilt oppe der det er plass til batteri (høgre side) til dei mindre modellane, inn der omtrent heilt i hjørnet og ned forran døra inni der på en måte og langs kanalen bakover. blei det vanskelig å forstå kan jeg ta litt bilder seinere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 heisann.den går fra motorrom heilt oppe der det er plass til batteri (høgre side) til dei mindre modellane, inn der omtrent heilt i hjørnet og ned forran døra inni der på en måte og langs kanalen bakover. blei det vanskelig å forstå kan jeg ta litt bilder seinere Joda jeg skjønte det:) flott om du har et bilde av hvor kabelen går gjenom..greitt å få det så likt orginalt som mulig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 bump.. noen med bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazard Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Du tenker på ledningen til hjernen? Det er et ganske stort hull ved batteriet der. Hvis du ikke ser det, kan det sitte en gummiplugg der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 Du tenker på ledningen til hjernen?Det er et ganske stort hull ved batteriet der. Hvis du ikke ser det, kan det sitte en gummiplugg der;) nei det har jeg kontroll på. er pluss kabelen som går bak til batteriet, hadde vert fint¨å sett nøyaktig hvr den gikk gjennom torpedoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 noen med bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Her er et dårlig bilde. Den er skjøta i den sorte boksen med + på lokket og fortsetter ut mot skjermen. Har ikke studert akuratt hvor den går gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Hvis du ser litt etter på innerskjermen på h side inn mot coupeen så ser du en avlang oval tynnplate som du kan trykke ut med fingrene,der skal kabelen gå gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Hvis du ser litt etter på innerskjermen på h side inn mot coupeen så ser du en avlang oval tynnplate som du kan trykke ut med fingrene,der skal kabelen gå gjennom. innerskjermen ja!! sjekket raskt etter om jeg kunne se noe i torpedoen men fant ikke noe. takk for bilde "yngvejos", var der som kabelen går ut mot skjermen og videre bak jeg er ute etter. det som er litt greit med e30, di bruker samme kabelen i motorrommet, derfor den er skjøtet akkurat der pluss polen normalt sitter på biler med batteriet forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Vet ikke om det er i innnerskjermen, jeg har ikke studert hvor den går. Det var bare et bilde jeg fant på photobucketen min. Kan sjekke hvor den går i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Vet ikke om det er i innnerskjermen, jeg har ikke studert hvor den går. Det var bare et bilde jeg fant på photobucketen min.Kan sjekke hvor den går i morgen. kjempegreier.. når jeg først har orginal kabel er det greitt å få det likt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå