rel0ad Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 og lurer dermed med på hva jeg skal bruke fra pcen til aux på bilspilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 minijack til rca kabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 og lurer dermed med på hva jeg skal bruke fra pcen til aux på bilspilleren. Minijack til Rca som nevnt, men anbefaler å bruke en forsterker utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 det er for lyd, men jeg tenker på bilde, der har jeg bare vanlig flatkontaktet pcskjerm kabel fra pc, som må over til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 boss dvd4200b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Det kommer jo an på hva slags inputs det er på spilleren din. Det lille jeg fant av specs var: 1 Set A/V Inputs Gjetter på at dette er kompositt input. Gul, Rød og Hvit. Rød og Hvit er selvfølgelig lyd, mens Gul er da bilde. Hvis du er sikker på at ikke Laptopen din har f.ex s-video utgang, må du nok få fatt i en vga til kompositt overgang. (eller vga -> scart -> kompositt) Jeg vil heller ikke garantere for kvaliteten du vil få på bildet på skjermen. Sjekk forresten ut: http://www.hjemmekino.no/guide/kobling_pc_tv.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå