Bombtrack Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 Glemte å spørre om hva slags felger og frontleppe du har på bilen? Felgene var jo skikkelig rå! Jeg hadde Eibach 35/20 på min gamle E90 og var storfornøyd! Utrolig god komfort! Jeg har lyst til å få min nye bil litt lavere, så har bestilt H&R 35/20 fjærer. Har hørt at disse "setter seg" litt mer enn Eibach etter man har kjørt en stund. Vet ikke om det var på dette forumet eller ett annet forum, at noen hadde fått problem med at bilen ble høyere fremme enn bak med H&R, men det var sikkert med f.eks. 40-40mm.. Slik har det vært med andre senkesett jeg har hatt, da har det blitt modifikasjoner av fjærer.. men det vil jeg ikke ha noe av på denne bilen!
caaatooo Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Glemte å spørre om hva slags felger og frontleppe du har på bilen? Felgene var jo skikkelig rå! Felgene er RH AC Schnitzer replika, 8,5x19" med 235/35-19" foran og 9,5x19" med 275/30-19" bak. Frontleppa (og all annen "styling" på bilen) er originale AC Schnitzer deler. De felgene er virkelig kledelig på E39!
R Andersen Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 så du har ikke merket at settene "siger" etter et år eller 2? Har aldri hørt att H&R siger. Har alltid brukt H&R på de fleste bilene mine også, og har ikke merket noe til det. Det gjelder nok billigmerkene, og ikke kvalitetsmerker som Eibach, H&R og Bilstein.
S.Hafsmo Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 hmm.. sabla dumt at ingen av de merkene leverer senking som jeg synes passer min bil. som f.eks 50/20 - 50/30
Saltkjelen Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Noen som har prøvd Hartge sine senkesett? Jeg har et HARTGE oppsett liggende til min E61, som jeg forhåpentlighvis får montert til helgen. Spurte HARTGE om dette settet før jeg handlet og de hadde for det meste kun fått svært positive tilbakemeldinger. Dette skal være et sett av svært god kvalitet. Jeg har 30mm fjærer foran og stag til luftfjæring bak. Kan godt komme med tilbakemelding så fort jeg får montert det og fått litt erfaringer med det..
ReBell Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Flott Men lurer på hvordan det blir til meg da. om den vil bli lavere bak enn foran ettersom det er 30/30 settet de har til min.
Bombtrack Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Glemte å spørre om hva slags felger og frontleppe du har på bilen? Felgene var jo skikkelig rå! Felgene er RH AC Schnitzer replika, 8,5x19" med 235/35-19" foran og 9,5x19" med 275/30-19" bak. Frontleppa (og all annen "styling" på bilen) er originale AC Schnitzer deler. De felgene er virkelig kledelig på E39! Hvem er det som forhandler disse felgene i norge da?? Hadde vært sinnsykt rått med slike på vogna mi!
Bombtrack Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Ingen flere som har senket E39èn sin?? Gjerne flere med bilder og senkeinfo
lynvingen Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 etter og ha sett på masse bilder av e39 så bestilte eg meg 50-50mm håper ikke det ødelegger kjøre egenskapene for mye. og bilen er litt lavere bak men det syns nesten ikke
ReBell Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Da ser det ut som at der blir 40/20 senking fra Hamann
Bombtrack Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 Tror jeg satser på Eibach ProKit Virket som det beste senkesettet hvis man vil beholde litt av kjørecomforten..så ut som at det passet godt sammen med 19-20" felger også!
ReBell Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Vi får skrive om våre erfaringer med diverse senkesett etter hvert da
Saltkjelen Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Ja, vi får gjøre det. Er kjempespendt på HARTGE oppsettet og skal komme tilbake med en skikkelig rapport så fort jeg får montert det (etter planen neste uke)..
ReBell Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Blir veldig spennende Har noen hørt noe om hvordan senkesettene til Hamann er? Blir nok så jeg går for det. De har 40/20 senk til min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå