Thomaz Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Legger ut noen bilder av min ny innkjøpte båt.. Blir med en Mercury motor v6 på 2,4l og 200hk.. Tror det kan bli ett artig leketøy til sommeren Kunne kanskje tenkt meg no motiv på siden.. Vis noen kanskje kan photoshoppe tribal etc så hadde det vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Se her ja, gratulerer så mye med nytt leketøy... Før jeg kjøpte min tidligere båt og min nåværende båt så jeg blandt annet på en INFRA 727 med V8 og nærmere 300hk. Kun ment som en morobåt hvor jeg kunne dra vannski og tube. Det var ikke mye om og gjøre før jeg skrev under på kontrakten da jeg blandt annet klarte å prute den ned 60-70 000kr (en båt til ca 140 000kr). Den dag i dag er jeg utrolig glad for at jeg ikke gikk med på galskapet. For det første hadde det vært en svært uøkonomisk båt, men mest sansynlig svært tungsolgt mht. motor og forbruk. Idag er jeg lykkelig eier av en 32 fots cruiser (som forøvrig er til salgs) med 2x190hk Volvo Penta D3.. Angrer ikke ett sekund på valget av motorer.. Det er ikke noe som er bedre på sommeren enn å ha noen solfylte og rolige dager på fjorden. Båtlivet er herlig.. (PS.. En felles båttråd her på forumet kan vel ikke skade selv om det kanskje ikke passer inn.. Hadde jo vært rimelig morsomt å møtt bimmers-gjengen på sjøen i sommer og sett hvor mange som faktisk tilbringer livet ved sjøen om sommeren..) Noen bilder fra båtlivet sommeren 06/07.. Det er godt man kan ha de beste øyene for seg selv av og til... ..men det er sjeldent man får det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 Ja tror det blir herlig med båt til sommeren.. Kan forresten få med v8 med 350 hk og.. Men tror det blir ganske drøyt i forbruk og fart.. Ihvertfall når jeg er helt fersk med båt.. Noen tanker om åssen denne blir med denne motoren (200 hk)? Høres fin ut båten din og saltkjelen.. Ålreit å ha litt størrelse og tak å krype under Sikkert en litt annen pris enn min og.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Jeg fortsetter postingen i den fantastiske båt-tråden.. Ja, til fredagen går årets beste, morsomste og kanskje den mest besøkte messen av stabelen, nemlig båtmessen - "Sjøen for Alle 2008".. Er alltid like morsomt å trave rundt på båtmessa og nå er det endelig tid for å gjøre dette igjen. Flere som skal dit? http://www.sjoenforalle.no/index.php?page_id=246 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Jeg tenkte å ta en tur. Båt er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Ja er ikke umulig det blir en tur Har noen spm ang båt her.. Skal det bli obligatorisk med førerkort på båt nå? Må båten være registrert? Har hørt den ikke må det.. Er rimelig grønn når det kommer til båt.. Ser forresten bare enda mer fram til sommeren når jeg ser di bildene der Saltkjelen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Ja er ikke umulig det blir en tur Har noen spm ang båt her.. Skal det bli obligatorisk med førerkort på båt nå? Må båten være registrert? Har hørt den ikke må det.. Er rimelig grønn når det kommer til båt.. Ser forresten bare enda mer fram til sommeren når jeg ser di bildene der Saltkjelen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Hvaslags båt er det? Så ut som en liten Scand formel GTO eller Clipper 2100? Har selv hatt en Clipper 1700 (ikke den på bildet men likna) som jeg solgte for 3 sesonger siden da det blr mer praktisk med skjærgårdjeep (savner den båten): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Hiver meg på båt tråden, meg og kona hadde en fet båt tur på ferskvann, en hel øy for oss selv Båtlivet er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Hvorfor har dere ikke BMWratt i båtene? Ærlig talt Thomas, du må da ha M3 ratt i båten din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 bedre bilder = bedre tribals. Ellers veldig tøff båt kikka veldig på slik selv i fjord sommer, tintorera eller en frode 31, osv. med 180-200hk men blei bil isteden gitt, gjett om jeg kommer til og angre til sommern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Hiver meg på båt tråden, meg og kona hadde en fet båt tur på ferskvann, en hel øy for oss selv Båtlivet er herlig hvor er dette? ser veeeldig kjent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Kilevann Skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Gøy med båt. Jeg har en jeg vurderer å selge nå. Ligger til salgs på "Annet selges" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Har kjørt båt siden torsdag jeg... (Latskabb 900:() Måtte bare;) Men båtliv på sommeren er ikke å forrakte for de som liker det. Men jeg holder meg helst på land jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå