Gå til innhold

Koed

TDFV
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :)

Søkefunksjonen funker dårlig i mitt tilfelle, siden jeg mener dette var snakka om før. Og det jeg lurte på, har ikke bimmers litt % hos koed? Står at jeg kan skrive inn rabattkode. Har vi noen?

Blir en del store bestilliger på meg så vært fint med litt % :P Vet han ene fra koed er her inne.

Mvh

Alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Koed har noen spesiell rabatt ordning for bimmers-medlemmer. Derimot hender det at de kjører kampanjer for eksempel har på bimmers(?) Har hvertfall sett de har kjørt kampanje på autodb.no.

Det er under disse kampanjene man tar i bruk rabattkoden.

Er ikke 100% sikker på dette, men Geir Ove kan sikkert svare ganske nøyaktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp heller på www.schmiedmann.no veldig mye fint og billig iforhhold.

KOED har vært mye billigere på det jeg har handlet ihvertfall..pluss veldig rask levering! :D

Likevel vil jeg anbefale og sjekk litt priser rundt om før man bestiller, skal du f.eks ha kun en vare som ikke koster stort, blir den fort dyrere hos koed, men skal du gjøre storinnkjøp pleier koed lønne seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjah, Schmiedmann har nå vært greie med meg.

Jeg bor i Arendal, de ligger i Skien.

Trengte tårnlager en fredag så jeg kunne kjøre i helga, ringte Stian og bestilte kl 10.00 på formiddagen og hadde de i neven 18.00 på kvelden. :lol:

For de som bor i Agder, så har Budbilsentralen Arendal en bil i skien hver mandag og torsdag, dyre er de heller ikke. Kan nåes på 97018000.

Hva posten gjelder har jeg opplevd å bestille fredags formiddag og ha det i neven lørdags morgen. Melding på sms fra posten og greier. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed er best spør du meg... Men vi liker alle forskjellige ting..

Koed er bra på pris, service og frakt spør du meg..

En liten rabatt hos koed hadde faktisk gjort seg..

For nå skal det bestilles en god del derifra igjen..

Er 4 kamerater som skal handle sammen, så 30k blir det sikkert. 8)

En liten rabatt vil jo bare inspirere til enda mere handling..

Mvh

Tom egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men koed mangler mye deler som GS bildeler faktisk har. Hos GS kan du få deg alle delene du trenger til bilen, mens Koed bare har "et lite" utvalg

KOED skaffer ALT originalt. Absolutt ALT. Og mye uoriginalt. At det ikke er på nett, betyr ikke at Koed ikke har det. Om du trykker på "indkøbskurv" så kan du også søke med delenr fra BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...