TDFV Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Hei Søkefunksjonen funker dårlig i mitt tilfelle, siden jeg mener dette var snakka om før. Og det jeg lurte på, har ikke bimmers litt % hos koed? Står at jeg kan skrive inn rabattkode. Har vi noen? Blir en del store bestilliger på meg så vært fint med litt % Vet han ene fra koed er her inne. Mvh Alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Tror ikke Koed har noen spesiell rabatt ordning for bimmers-medlemmer. Derimot hender det at de kjører kampanjer for eksempel har på bimmers(?) Har hvertfall sett de har kjørt kampanje på autodb.no. Det er under disse kampanjene man tar i bruk rabattkoden. Er ikke 100% sikker på dette, men Geir Ove kan sikkert svare ganske nøyaktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Kjøp heller på www.schmiedmann.no veldig mye fint og billig iforhhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Kjøp heller på www.schmiedmann.no veldig mye fint og billig iforhhold. ehm... vil vel heller si at det er mer fint på koed, endel billigere er det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombtrack Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Kjøp heller på www.schmiedmann.no veldig mye fint og billig iforhhold. KOED har vært mye billigere på det jeg har handlet ihvertfall..pluss veldig rask levering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Kjøp heller på www.schmiedmann.no veldig mye fint og billig iforhhold. KOED har vært mye billigere på det jeg har handlet ihvertfall..pluss veldig rask levering! Likevel vil jeg anbefale og sjekk litt priser rundt om før man bestiller, skal du f.eks ha kun en vare som ikke koster stort, blir den fort dyrere hos koed, men skal du gjøre storinnkjøp pleier koed lønne seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Schmiedmann har også lang leveringstid spør du meg, jeg bestilte hvite sideblinkers til E28, mens de enda hadde på lager, men det gikk 8 uker før de ble sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 hvis du bruker firefox,så vil ikke koed sin søkefunksjon virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Tjah, Schmiedmann har nå vært greie med meg. Jeg bor i Arendal, de ligger i Skien. Trengte tårnlager en fredag så jeg kunne kjøre i helga, ringte Stian og bestilte kl 10.00 på formiddagen og hadde de i neven 18.00 på kvelden. For de som bor i Agder, så har Budbilsentralen Arendal en bil i skien hver mandag og torsdag, dyre er de heller ikke. Kan nåes på 97018000. Hva posten gjelder har jeg opplevd å bestille fredags formiddag og ha det i neven lørdags morgen. Melding på sms fra posten og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kr0lle Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 jeg bruker bare koed... er billig å enkelt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Koed er jo grymme på service også ellers så er GS rett borti gata fra der jeg jobber så nips/hast-hast kommer gjerne derifra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALPINA-B6 3.5 Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Koed er best spør du meg... Men vi liker alle forskjellige ting.. Koed er bra på pris, service og frakt spør du meg.. En liten rabatt hos koed hadde faktisk gjort seg.. For nå skal det bestilles en god del derifra igjen.. Er 4 kamerater som skal handle sammen, så 30k blir det sikkert. En liten rabatt vil jo bare inspirere til enda mere handling.. Mvh Tom egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Men koed mangler mye deler som GS bildeler faktisk har. Hos GS kan du få deg alle delene du trenger til bilen, mens Koed bare har "et lite" utvalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kr0lle Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 der er jeg litt uenig...på koed er det bare å skrive inn varenr å de skaffer det...de får deler fra tyskland på dagen tror jeg faktisk...har jeg hørt i alle fall...jeg har alltid funnet de delene jeg skal ha i alle fall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Men koed mangler mye deler som GS bildeler faktisk har. Hos GS kan du få deg alle delene du trenger til bilen, mens Koed bare har "et lite" utvalg KOED skaffer ALT originalt. Absolutt ALT. Og mye uoriginalt. At det ikke er på nett, betyr ikke at Koed ikke har det. Om du trykker på "indkøbskurv" så kan du også søke med delenr fra BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå