m-blå Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Da har jeg lagt ut godbilen for salg. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... pbp7972894 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Meget pen bil, synd det var automatgir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Bare til og sette den i manuell giring det, og så kan du leke-clutsje med venstrefoten.... Nei da var ikke vondt ment. Min mening er ihvertfall at denne bilen med den sterke motoren er glimrende med steptronic. Girkassen er i mine øyne perfekt avstemt og jobber sammen med motoren. Den tilpasser seg også din kjørestil. Jeg kommer ihvertfall aldri til og gå tilbake til manuell utenom hvis det var en hvass sportsbil eller banebil da. Vil ikke starte noen debatt om manuell/automat her. Noen vil ha det ene og noen vil ha det andre. Hadde vært kjedelig om alle alltid ville ha like ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Denne bilen skal ha automat, ferdig sak!! Nydlig bil med perfekt felg valg. Skulle handlet på dagen hadde jeg hatt penger... Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Meget strøken! Har sikla litt på diesel i det siste, men 360 kan bli i meste laget gitt. 300 her og nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Nydelig bil! uansett så er det vel skjelden man kommer over desse med manuell..? Men jeg har også automat/steptronic på min, og det funker meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Dette er en meget flott bil! Husker å ha sett denne i Haugesund mange ganger og det har gjort til at jeg har lyst på slik bil senere selv. eller lik bil, bare at jeg vil ha 2,5 Dat eller 520i Slik bil kan anbefales, og den passer best med automat. P.g.a det sterke momentet og det korte arbeidsregisteret en diesel har, blir det mye giring og mas under variert kjøring og akselerasjon hvis du har manuell. Men det er jo smak å behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Interessert i bytte? Ikke BMW men Toyota faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 Interessert i bytte? Ikke BMW men Toyota faktisk Er nok ikke aktuelt med innbytte....ihvertfall ikke toyta. Det er jo som å banne i kirken og skrive noe sånt på ett bmw forum. Men siden ditt forslag var skrevet sent en fredagskveld lar jeg tvilen komme deg til gode og tilgir deg da jeg regner med at du har kost deg med noe i glasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg