Gå til innhold

530 dat m-sport 03 mod. SOLGT


m-blå
 Share

Anbefalte innlegg

Bare til og sette den i manuell giring det, og så kan du leke-clutsje med venstrefoten.... :lol: Nei da var ikke vondt ment. Min mening er ihvertfall at denne bilen med den sterke motoren er glimrende med steptronic. Girkassen er i mine øyne perfekt avstemt og jobber sammen med motoren. Den tilpasser seg også din kjørestil. Jeg kommer ihvertfall aldri til og gå tilbake til manuell utenom hvis det var en hvass sportsbil eller banebil da. Vil ikke starte noen debatt om manuell/automat her. Noen vil ha det ene og noen vil ha det andre. Hadde vært kjedelig om alle alltid ville ha like ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en meget flott bil! Husker å ha sett denne i Haugesund mange ganger og det har gjort til at jeg har lyst på slik bil senere selv. eller lik bil, bare at jeg vil ha 2,5 Dat eller 520i

Slik bil kan anbefales, og den passer best med automat. P.g.a det sterke momentet og det korte arbeidsregisteret en diesel har, blir det mye giring og mas under variert kjøring og akselerasjon hvis du har manuell. Men det er jo smak å behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessert i bytte? Ikke BMW men Toyota faktisk :)

Er nok ikke aktuelt med innbytte....ihvertfall ikke toyta. Det er jo som å banne i kirken og skrive noe sånt på ett bmw forum. Men siden ditt forslag var skrevet sent en fredagskveld lar jeg tvilen komme deg til gode og tilgir deg da jeg regner med at du har kost deg med noe i glasset. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...