Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en 328 coupe nå. Den er det trelister i, så jeg har lyst til å gjøre noe med dette. Koster ca. 4000kr for interiørlistesett i matt chrom, så har lyst til å prøve å få det billigere. Noen som har prøvd å lakkere de listene + armlene lister?

For å få det mest likt matt chrom, hva slags fargekode brukes?

Har svart interiør i bilen. Kanskje jeg bør gå for svarte lister?

Takk for svar :)

Skrevet

Jeg vil personlig anbefale deg å vudere å legge folie på listene i stedet. Forutsatt at du har litt tålmodighet så kan resultatet blir like strøkent som proff lakkering. I tillegg er det 100% reversibelt.

Bilde082.jpg

Skrevet
Jeg vil personlig anbefale deg å vudere å legge folie på listene i stedet. Forutsatt at du har litt tålmodighet så kan resultatet blir like strøkent som proff lakkering. I tillegg er det 100% reversibelt.

Bilde082.jpg

Jeg kunne gjerne tenkt meg å gjøre noe sånt på listene i armlenene.. Hvilken "folie" benyttes til dette? Hvordan er holdbarheten? Har du en diy link eller no?

Skrevet

Mine lister inne i bilen er malt i samme farge som bilen/felgene - titansølv. Etter avtagning av listene for å trikse litt med anlegget (holder på å installere Dension GW300) ser jeg at de er laget i aluminium så mulig de var matt alu før? Hvem som gjorde den eventuelle malejobben, og hvor mye det kostet vet jeg ikke, men den folie løsningen over så veldig likt ut det jeg har utifra bildet - så det kan være en kjekk ting å prøve.

Skrevet

På min Audi er det lagt på film på interiørlistene. Dette fungere veldig fint, ser ut som det er lakkert og det er veldig holdbart.. Og som Kilronan sier, det er fult mulig og reversere prosessen derersom ønsket resultat ikke ble oppnådd. Listene ser ut som før under filmen. Godt fornøyd jeg vertfall;)

Skrevet

Bilde082.jpg

hvor får en tak i slik folie da?? hadde vært kul og testet

Skrevet

På Audien ble listene tadd av og levert inn på Decor Cut i Trondheim.

Resultatet ble veldig bra.

Er usikker på prisen, da det var tidligere eier som ordnet dette. Men viss det er ønskelig kan jeg finne ut hva det kostet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...