Anderslien Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Jeg har kjøpt meg en 328 coupe nå. Den er det trelister i, så jeg har lyst til å gjøre noe med dette. Koster ca. 4000kr for interiørlistesett i matt chrom, så har lyst til å prøve å få det billigere. Noen som har prøvd å lakkere de listene + armlene lister? For å få det mest likt matt chrom, hva slags fargekode brukes? Har svart interiør i bilen. Kanskje jeg bør gå for svarte lister? Takk for svar
vetu03 Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Automote Har vel lakkert interiørlistene i alle sine biler.. kan jo se på noen av de. www.automote.no
kilronan Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Jeg vil personlig anbefale deg å vudere å legge folie på listene i stedet. Forutsatt at du har litt tålmodighet så kan resultatet blir like strøkent som proff lakkering. I tillegg er det 100% reversibelt.
Anderslien Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Jeg har nå fått tak i et kitt fra USA. Original bmw deler, men litt billigere enn her i Norge. Så da trenger jeg ikke å lakkere
-Lasse- Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Jeg vil personlig anbefale deg å vudere å legge folie på listene i stedet. Forutsatt at du har litt tålmodighet så kan resultatet blir like strøkent som proff lakkering. I tillegg er det 100% reversibelt. Jeg kunne gjerne tenkt meg å gjøre noe sånt på listene i armlenene.. Hvilken "folie" benyttes til dette? Hvordan er holdbarheten? Har du en diy link eller no?
spz Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Mine lister inne i bilen er malt i samme farge som bilen/felgene - titansølv. Etter avtagning av listene for å trikse litt med anlegget (holder på å installere Dension GW300) ser jeg at de er laget i aluminium så mulig de var matt alu før? Hvem som gjorde den eventuelle malejobben, og hvor mye det kostet vet jeg ikke, men den folie løsningen over så veldig likt ut det jeg har utifra bildet - så det kan være en kjekk ting å prøve.
Smaavik Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 På min Audi er det lagt på film på interiørlistene. Dette fungere veldig fint, ser ut som det er lakkert og det er veldig holdbart.. Og som Kilronan sier, det er fult mulig og reversere prosessen derersom ønsket resultat ikke ble oppnådd. Listene ser ut som før under filmen. Godt fornøyd jeg vertfall;)
Hefner Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Jeg vil personlig anbefale deg å vudere å legge folie på listene i stedet. Forutsatt at du har litt tålmodighet så kan resultatet blir like strøkent som proff lakkering. I tillegg er det 100% reversibelt. hvor får en tak i slik folie da?? hadde vært kul og testet
[space] Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Er denne folien av slik type som en varmer med føner el.l. for å krympe den rundt hjørner osv?
Sir Hofstad Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 På E34 touringen har jeg børstet alu som jeg har byttet ut div lister ol med. Ikke ferdig men synes det blir bra.
Smaavik Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 På Audien ble listene tadd av og levert inn på Decor Cut i Trondheim. Resultatet ble veldig bra. Er usikker på prisen, da det var tidligere eier som ordnet dette. Men viss det er ønskelig kan jeg finne ut hva det kostet.
tessa888 Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Hvor bestilte du det kittet fra i USA? Jeg tenkte å gjøre det samme, har også tre lister og vil skifte de.
tessa888 Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Hvor bestilte du det kittet fra i USA? Jeg tenkte å gjøre det samme, har også tre lister og vil skifte de.
-Lasse- Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Carbonkit hos modbargains for ca 2800kr + frakt: http://www.modbargains.com/product.aspx ... TRIME46_PR Jeg fant en sånn foliesak på ebay.. Kun for sedan: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E46- ... enameZWDVW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå