Geir Anders Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 PS3 er på plassMen ikke Burnout Paradise hehe, men du har sikkert noen andre spill? =) Yes, har Assasins Creed. Får DNS feil med med internetten her hjemme, og har ikke tilgang til routeren. Så får ikke spilt online enda. Oppdaterer PS3'n hos en kompis online, det er det eneste.
BreitBau Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Heter "BMWDTM" der inne.. Har burnout.. Legg meg te den som vil
milhouse Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Er burnout moro eller blir det kjedlig i lengden? Noen som spiller call of duty 4 her da? Selv om det kankjse ikke er så bilrelatert!! Heter hvertfall butcher7 der!!
larserso Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Synes kanskje Burnout virker litt jalla. Kjøpte det for det var relativt rimelig(399,- hos Lefdal) og fikk bra kritikker. Foretrekker mer "ordentlige" bilspill. Spiller også Resistance, og det er knallbra! Blir sliten av det;)
mAZE Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Jeg har også Burnout. Dog på Xbox360, vet ikke om de går sammen? Tøft spill, men virker som en fort blir lei det. Kostet meg ikke ei krone så da får det gå.
BreitBau Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 legg ut brukernavn dere som ikke spiller burnout også da.... kjekt å ha..
Dirty Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Jeg har også Burnout. Dog på Xbox360, vet ikke om de går sammen? Tøft spill, men virker som en fort blir lei det. Kostet meg ikke ei krone så da får det gå. Hehe da er vi 2 Betaling er for Pyser og pappagutter
316 Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Er burnout moro eller blir det kjedlig i lengden? Noen som spiller call of duty 4 her da? Selv om det kankjse ikke er så bilrelatert!! Heter hvertfall butcher7 der!! Heter madziii på min PS3. Kjøpte forresten Call of duty i dag, og etter 7.5 timers intens spilling hadde jeg runna hele driten... Har også PES 2008, Kane & Lynch hvis noen har lyst på en online duell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå