GangstaP Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Skal hellakkere bilen min nå - blå perlemor med flakes.. Bilen er en E36 coupe Lurer bare på hva som ser penest ut? Skal jeg lakkere lister og alt i bilens farge, eller skal jeg ha de sorte detaljene? Er det noen som har bilder med lakkerte lister?? På forhånd takk!
Ad|oS Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Har du sett biler med lignende lakk? Har du noen litt lysere bilder kan du vel få noen til å bruke litt Photoshop å vise deg de ulike alternativene. En del her inne som er dyktige på det
bjalle Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Det er bare fordeler med lakkerte lister,også fordi det gir ett mer moderne utseende,jeg hadde ikke vært i tvil.
badsha Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 jeg lakerte mine lister, det ble mye penere, da sorte gir en matt effekt, men llakkerte gir litt "ny" look:)
Rabies Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Syntes det er penere med mattsorte lister jeg...
vetu03 Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Har lakkerte lister på min e36 og syntes det er veldig fint.. Men noen farger kler faktisk svarte lister også... Ikke lett, prøv å få noen til å photoshop den;)
Frode D Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Hadde lakhttp://www.bimmers.no/posting.php?mo ... 94431kerte liste på min bil. Jeg var i dilemma om jeg skulle bytte til sorte eller ikke. Jeg bytta, og angrer ikke et sekund. Det ser mye bedre ut når man får litt kontraster og ikke bare en farge. Eventuelt kan du lakke de sort blank så får du et moderne preg også! Edit: Legger til noen bilder Slik den er nå: Før: Jeg syns det var kjedelig med alt i samme farge. Men bedøm selv:)
larserso Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Klart finest ikke lakkert på bilen til Frodo i hvertfall:)
///Mysild Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 finest uten lakk kjøp autoglym bumper care, så er de fine og sorte hele tia
GangstaP Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Listene blir ikke lakkert...! Etter at jeg hadde demontert listverk, fangere osv for å gjøre klar til lakkering fant jeg frem Autoglym'en og tok på listene. Fant ut at det blir pent med litt kontraster på den blåfargen jeg skal ha.. Men takk for innspill folkens.. Ingenting slår folka på bimmers..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå