Gå til innhold

Leie bukk i oslo noen plass?

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Finnes det noen plass i Oslo man kan leie bukk for timespris? Eventuelt noen her inne med tilgang til bukk som har lyst å stille opp?(selvsagt for en liten slant) Trenger å bytte 4 mutrer på skjøten mellom eksos og kat og har hverken bukker eller garasjejekker her i Oslo :( Er jo kjapt gjort med bukk, men litt kronglete når oppkjørselen kun er en stor bakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, Kan være til hjelp jeg. Høre med sjefen på bensinstasjonen om det går greit at du låner den for noen kroner? :wink:

Hva er maks grense du har tenkt deg eller noe? Hvis du har skruer og alt klart så vil jo dette gå ekstremt fort? PM meg om du er villig :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, da spør jeg han om det i morgen da.. Men, trenger og vite når på dagen det passer for deg også.. Så jeg får kordinert det inn så jeg også får vært der. Siden Bossen garantert ikke har tid til det selv og han liker ikke at fremmende raser rundt i garasjen hans :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, da spør jeg han om det i morgen da.. Men, trenger og vite når på dagen det passer for deg også.. Så jeg får kordinert det inn så jeg også får vært der. Siden Bossen garantert ikke har tid til det selv og han liker ikke at fremmende raser rundt i garasjen hans :wink:

Skjønner. Jeg er student da så har ganske frie tidsrammer. Er som regel på skolen imellom 11 og 15.00. Så utennom det går er jeg mye ledig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...