Jealous_much Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Drømmebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Min gammle 323i...noen som hvet hvilken front dette er??? Det er nok aerodynamic fronten ja. Har bakfangern på min, og er de samme linjene. Skulle gjerne fått tak i fronten og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Jeg er "litt" treig til å reagere her, og noe "skade" har skjedd, men prøv å la denne tråden være en tråd for vanlig E30. Vi har allerede en tråd for E30 M3. La den også forbli en bildetråd, og ta prat i tulletråd eller over PM. I tillegg så kan man se over tråden før man poster. Det er "et par" biler som går igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Hvor får jeg tak i sånne baklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 de må du leite etter på bruktmarkedet.. de er gått ut av produksjon.. så finner du noen på auksjoner eller slik, så må du ikke være gjerrig, for de er verdt mye for tida... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Synes Ståle sin e30 bør få være med her Det er vel greit for deg ståle? + noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Får spe på litt jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Hehe.. Fant 4 dørs M3 og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 hiver meg på denne og tillater meg å legge ut noen bilder av gammelbilen min savnet er stort Noen som vet hva fargen heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Slenger meg på tråden med noen bilder av min kosebil... 91-mod 325i M-Tech 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Veit ikke om noen har blitt postet før jeg men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Har noen flere på lager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå