KingB Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 ting som skal gjøres til jeg får igjen lappen. -clutchbytte - brilleforing begge sider bak -håndbrekk sko begge sider -frontrute bytte -bremserør bak fra venstre til høyre kalipper -bytte\tette lekkasje på bunnpanne( gåen pakning) -poly foringer på stab stag -justere ventilene -bytte ledninsnett i bakluke for det er begynt og kødde seg. mangler ryggelys og tåkelys på høyre side -tårnstag i motorrom -bytte plugger til bosch y6dc. står denso i nå -lakke kalippere. tips til farge? -bytte olje og filter -sette inn erstatningsrør for katalysator. fikk med skikkelig bygd rør med lambda uttak når jeg kjøpte bilen. -hjelpesnekkeforing -kjøpe nye sommerdekk -bytte reg.kjede strammer Si fra når du skal bytte clutch da! Har en nesten ny liggende komplett med trykkplate og lamell som du kan få kjøpe for en billig penge. Kun kjørt 1000-1500 km. Selges grunnet bytte til oppgradert clutch! Send PM. Ang lakkering av kalippere - Lakk sølv!! Alt annet blir jalla!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Du vet at det igjen nå er mulig å få tak i hvite blinklysglass bak? jepp. men tenkte og bestille "smoked" rett fra han som lager de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 ting som skal gjøres til jeg får igjen lappen. -clutchbytte - brilleforing begge sider bak -håndbrekk sko begge sider -frontrute bytte -bremserør bak fra venstre til høyre kalipper -bytte\tette lekkasje på bunnpanne( gåen pakning) -poly foringer på stab stag -justere ventilene -bytte ledninsnett i bakluke for det er begynt og kødde seg. mangler ryggelys og tåkelys på høyre side -tårnstag i motorrom -bytte plugger til bosch y6dc. står denso i nå -lakke kalippere. tips til farge? -bytte olje og filter -sette inn erstatningsrør for katalysator. fikk med skikkelig bygd rør med lambda uttak når jeg kjøpte bilen. -hjelpesnekkeforing -kjøpe nye sommerdekk -bytte reg.kjede strammer Si fra når du skal bytte clutch da! Har en nesten ny liggende komplett med trykkplate og lamell som du kan få kjøpe for en billig penge. Kun kjørt 1000-1500 km. Selges grunnet bytte til oppgradert clutch! Send PM. Ang lakkering av kalippere - Lakk sølv!! Alt annet blir jalla!! pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 http://www.vparts.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=steg_tva&artgrp=428 Takk for linken Dr_S. Da har jeg bestillt hvite blinklys til min Touring Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 da er mye deler kommet i hus og begynner vel på bilen rett på nyåret. og i dag så fikk jeg endelig tak i baksete takket være minibusa som selger en bil i deler så blir digg å få de inn og godkjent mangler bare clutch,kjedestrammer,tårnstag,shims til ventilene og frontrute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Har du fått tak i like seter som de du har foran eller komplett? Blir nice uansett Så kan vi bytte bil til våren.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 samme som jeg har foran ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Det blir veldig nice! Ikke mange som har det interiøret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Det blir veldig nice! Ikke mange som har det interiøret.. er vel bare meg og haakon i bmwccn som har dette interiøret i bergensområdet hvertfall. altså 2 av fire biler som går her ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 da var baksete kommet i hus kommer noen bilder imorgen. også har jeg bestilt clutch,kjedestrammer og tårnstag og noen polyforinger til stab stag foran og bak. så nå blir det fullt polyforing oppsett på denne bilen. har caster stag foringene montert og bærebro foringene. gjenstår bare stab stag og traversforingene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Nice m5.. Sånn det skal se ut! ser ikke noen bilder som du LOVTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Det er en flott M5 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 Nice m5.. Sånn det skal se ut! ser ikke noen bilder som du LOVTE takker har ikke hatt tid idag, kommer imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 Det er en flott M5 du har takk takk. pen din også. jeg vurderte faktisk og dra og se på din når den var tilsalgs for ca et år siden, men kjøpte heller en som stod 10 min fra der jeg bor.synd det som skjedde med din. men blir nok bra når du får ordnet det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 her er noen bilder av setene og et bilde av rørene som skal erstatte katalysatoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå