-Roger- Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Liker bilen din må jeg si. Den ser så sjef ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Takker:-D no blir det time hos bt på neste mandag og få godkjent med setene siden bilen streiket igår. Får ny del imorgen og håper det blir den siste delen som må byttes på en stund. Off glad eg har skrudd selv. Hadde nok blitt en liten formue på verksted dette her som er blitt gjort til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Konge felger Selge? Hva tid kommer hvite skilt da? hehe bytte mot schmidt hjulene Hehe, mja skeptisk Men de kledde bilen veldig godt. Er de ikke veldig lette? Kunne tenkt meg til banefelger. Har ikke du andre sommerhjule da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Konge felger Selge? Hva tid kommer hvite skilt da? hehe bytte mot schmidt hjulene Hehe, mja skeptisk Men de kledde bilen veldig godt. Er de ikke veldig lette? Kunne tenkt meg til banefelger. Har ikke du andre sommerhjule da? Hehe. De bbs felgene er såpass vanskelig og få tak på. Var egentlig bare flaks jeg fikk kjøpe de grisebillig av en kompis for noen år siden for 2k. Men de dukker opp av og til på autopower. Se så bare å begynne og leite:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 lekker touring! hva heter de OZ felgene? blir det hvite skilter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 lekker touring! hva heter de OZ felgene?blir det hvite skilter da? takker OZ Nova heter sommerfelgene. skal som sagt på bt på mandag og godkjenne den med setene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Hva heter egentlig felgene? BBS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Hva heter egentlig felgene? BBS... BBS RC 038 8 og 9x17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Okey, thanks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 fikk byttet den veivgiveren idag og nå funker bilen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 har satt på en tårnstiver nå. og var en tur på vekten med 2 stk i bilen. må si det drar godt for å veie såpass og fått hvite skilt nå kommer nye bilder til helgen med sommerdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 vasket og stelte bilen litt utvendig idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 PENT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 utrolig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå