Gå til innhold

bilfilmer/ ala gone in 60 seconds

325ixturbo
 Share

Anbefalte innlegg

Transporter-filmene er ikke så gamle. Transporter 2 kom vel i 2006 en gang, å kan tenke meg at ener'n kom i 2004 eller noe sånn

ok må få leid disse i løpet av helgen da :wink:

gone in 60 er veldig bra , men er det ingen som har sett ronin med robert de niro da?

ronin så jeg da den kom ut i 98. Må ta å få sett den igjen, mener å huske den var bra 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte jeg kunne slenge meg på denne tråden:

Husker jeg så en film for hundre år siden hvor en (tror det var) E36 cab hadde en "hovedrolle" i filmen. Tror Tom Cruise var med. Mener å huske at han stjal en BMW fra ei fin dame, hun ble med selvsagt :D, og prøvde å rømme fra politiet.

Noen som har sett filmen, og husker hva den heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett filmen, og husker hva den heter?

Har den på DVD. Heter "The Chase", med Charlie Sheen i hovedrollen som en uskyldig dømt bankraner. Her blir de jaktet på av politiet i 1t 25min i en rød 1994 E36 325is. Ganske underholdende film, selvom den nok havner i kategori B-film.

Taxi-trilogien må jo nevnes. Selvom filmene har b-preg er det uansett mye bra kjøring - spesielt med MB 500Ene i nr 1.

Cannonball Run 1-2-3 er jo bra. Dog finner jeg ikke 2 på euro-dvd noe sted...I nr 3 rævkjører John Candy en E32 735...

Ronin er kongefilm med ekstremt bra bilscener - noe av det beste som er lagd på film. Ingenting er jukset med, her har franske f1-kjørere kjørt dritten ut av diverse peugeoter, citroener, en S8 og en herlig E34 M5.

The Gumball Rally fra 1976 er ikke så gæren. Ikke krem, men absolutt verdt 79kr.

Vanishing Point fra 1971 er meget bra til tross for alderen, med mye og bra kjøring med en Dodge Challenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I District B13 er det også noe bmw, ikke så mye kjøring da men.. alikevel, filmen er helrå og veldig verdt å se!!

http://www.apple.com/trailers/magnolia/districtb13/trailer/

Flere heftige scener fra filmen:

Ellers så har vi,

E38 750i fra Tomorrow Never Dies

http://www.youtube.com/watch?v=T8VvrHQPf-0

Og en liste over BMW'er og filmene de er i :)

http://www.bmwinfo.com/507.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanishing point org er bra, men synes dem oppfølgeren med han dansken i hovedrollen er veldig bra og. Men den sliter jeg med å få tak i på dvd, noen som har den eller? altså ikke den fra 71.

Ronin synes jeg er knall bra :D

Den første Smokey and the bandit filmen er morsom, oppfølgerne synes jeg ikke var spess bra men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Smokey & the Bandit Filmene

-Gone in 60 seconds

-Italian job (1969)

-F&F 1,2 + Tokyodrift

-The Wraith (Charlie Sheen)

-Days of Thunder (Tom Cruise)

-Mad Max

-Cars (tegnefilmen :lol: )

-Flåklypa Grand Prix

-Back to the Future

-Death Race 3000 (håpløs film)

-Cannonball run

-Christine

-Convoy (Kris Kristoffersen) Knallfilm!!

-The Dukes of Hazzard

-Initial D (Japansk Drifte film med Toyota AE86)

-Olsenbanden (morro kjøring i rask film! :lol: )

-Transformers

-Death Proof

-Black Moon Rising

-Starsky & Hutch

-Bullit, Konge mustang!!

Noen av dem jeg kom på i farta.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en film ALLE bilinteriserte og god film smak burde se: The Last Ride" dette er en film med bra handling og mye bil kjøring,Men desverre ingen Bimmer:( Hoved bilene er 1969 Pontiac Gto, Pontiac Gto 2004, Mitsubishi Eclipse 2003.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canonball run 1 med introscenen er en uforglemmelig klassiker!

Tror egentlig det jeg har å komme med alt er nevnt her..

Eneste måtte være at jeg sitter og venter på å få Taxi 4 i posten nå, spent på den! Synes de 3 første var geniale.

Forresten er det jo ikke akkurat bare Olsen Banden som brukte fortfilm i biljaktene, brukes i overraskende mange filmer fortsatt, bare litt mer elegant! - men fortsatt lett å se da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...