highman Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 anbefalere dere å se filmen highwaymen selv om den ikke har med noen bmw`er. filmen dreier seg om en "bad gay" som drar rundt i sin cadillac eldorado og kjører ned uskyldige folk, kona til "helten" bli kjørt ned og han tar opp jakten i sin plymout barracuda... http://en.wikipedia.org/wiki/Highwaymen_(film) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Trailer fra den nye the fast and the furious som kommer i 2009. Var skremmende lik trailer som den første som kom ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 gleder meg til denne filmen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 annbefaler (som nevt tidligere) "the hire" Er 8 kortfilmer alle med clive owen og bmw i hovedrollen. Fra wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hire) The plots of each of the films differ, but one constant remains: Clive Owen plays "The Driver", a man who goes from place to place (in presumably rented BMW automobiles), getting hired by various people to be a sort of transport for their vital needs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Transporter-filmene er ikke så gamle. Transporter 2 kom vel i 2006 en gang, å kan tenke meg at ener'n kom i 2004 eller noe sånn 3'ern er ute i statene nå, kommer vel hit snart å Har den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 noen av the hire filmene er tøffe men er det mulig og legge bilen bre ved å kaste rattet til siden og slippe rattet som han gjør i the hire - star. med madonna han gjør det på 04:46 i denne filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 synd dem ikke lagde flere sesonger med the hire.. tøffe episoder =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Tenkte jeg kunne slenge meg på denne tråden:Husker jeg så en film for hundre år siden hvor en (tror det var) E36 cab hadde en "hovedrolle" i filmen. Tror Tom Cruise var med. Mener å huske at han stjal en BMW fra ei fin dame, hun ble med selvsagt , og prøvde å rømme fra politiet. Noen som har sett filmen, og husker hva den heter? Sikkert noen som har svart i mellomtiden. Men tipper du sikter ette "the chase" og skuespilleren er charlie sheen. Bilen er vel forøvrig en 325 coupe om jeg ikke husker helt feil. Filmen ender vel med at de to begynner å rote og rekker over grensen til mexico? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Transporter-filmene er ikke så gamle. Transporter 2 kom vel i 2006 en gang, å kan tenke meg at ener'n kom i 2004 eller noe sånn 3'ern er ute i statene nå, kommer vel hit snart å Har den har lasta den ned, men hos fatter'n, så har ikke sett den enda... åssen grom biler er der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 A6 tror jeg det var i the transporter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 A6 tror jeg det var i the transporter 3 Med bakhjulstrekk faktisk.!? (i begynnelsen av filmen når han stikker ifra Politiet, så spinner Audien bare med bakhjulene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Transporter 3 er audi S5 Peneste bilen i verden skal jeg være ærlig EDIT: nei blanda i hopes med Hitman her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chin_high Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Bmw filmer på youtube Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 M5 jakten i Ronin e definivt best! Får gåsehud av den 6r lyden Mine top 3 bilfilmer: 1) Ronin 2) Gone i 60 seconds 3) Taxi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Transporter 3 er audi S5Peneste bilen i verden skal jeg være ærlig EDIT: nei blanda i hopes med Hitman her. I Transporter 3 kjører han en Audi a8 w12, ikke en s5... A8 w12: S5: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå