Frode D Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Har hatt et KD filter på bilen en liten stund, men likte ikke at det bare fikk varmluft så monterte tilbake org. filteret. Så har jeg sett at man får tak i K&N filter med slange og en slike kjøleboks eller hva je skal kalle det. Har bare funnet på streetdesign.no men der koster det jo 4600kr http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=23942 Noens om vet hvor jeg får tak i dette til en litt rimeligere penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 1 sec på google http://www.partsandaccessories.com/site ... ntake.html ca 1/4 av prisen + mva da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Kollevold selger kn 57i kit med varmeskjold. Der koster det 2700 tror jeg d var. Ellers kan du bestille på e36coupe.com av Dave F som jeg og flere har gjort. Koster deg drøye 2 lapper levert på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Takker for svar PIIIPower: Tror ikke de sender til norge, kunne bare velge statene. Men sendte en mail og spurte. -Anders-: Det Dave F kittet, er det mulighet å trekke opp et rør fra bremseluftkanalen og inn i boksen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 du har jo altids jet carrier da som kan ta det hit for deg.. men sikkert like greit hvis Kellevold har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Du får med rør på dave f kitet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 varmeskjold fra Schmiedmann HEAT0101 trur jeg varenummer er. Koster 500 spenn. Løp og kjøp, funker! Hvorfor betale mangfoldigende tusen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Takk for tipset! Men det varmskjoldet på schmiedmann såg litt jalla ut. Vil heller ha et som ser litt mer "originalt" ut. Men det Dave F-kitet, hvordan får jeg tak i han som selger det? Har du mailen hans -Anders-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Her er linken til kitet: http://www.e36coupe.com/davef/davef.htm Du må kontakte han for info inne på e36coupe.com/forum. Har ingen mailadr da vi tok alt der inne fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Jepp fant det, men tenkte kanskje han hadde mail. Men lagde meg profil og sendte pm. Satser på å skaffe et sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå