Anderslien Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Veldig pen bil du har, med riktig motor;)Hvor kjøpte du de led lysa ? pris? tenker å kjøpe meg også heheh Takker Jeg skaffer led lysene selv fra USA. Kan skaffe til deg også. Her er priser: Led baklykter med M3 look bagasjeluke lykt: 2700kr Led baklykter med vanlig bagasjeluke lykt: 2600kr Kun led baklykter (uten de på bagasje luka): 2200kr Jeg tok de med M3 look bagasjeluke lykt. Vet ikke helt hva forskjellen er men
-Lasse- Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Led-lyktene ble meget bra! Takk for tilbudet om AE.. Er spent på hvordan de ser ut! Fort deg å få dem på bilen
morteym Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Ble bra med de lyktene =) Ser ut som du har kosta på ganske mye småtterier her nå. Hvor mye ga du for bilen da? Panseret ser jo ikke så verst ut det... Hadde en kompis som bytta til m3-panser, og det så ut som det sto på gløtt. Den sprekken jeg har snakka om er ikke ovenfra, men sett sidenfra, hvor det ser ut som at panseret ikke er helt lukket igjen..
Anderslien Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 Ble bra med de lyktene =) Ser ut som du har kosta på ganske mye småtterier her nå. Hvor mye ga du for bilen da?Panseret ser jo ikke så verst ut det... Hadde en kompis som bytta til m3-panser, og det så ut som det sto på gløtt. Den sprekken jeg har snakka om er ikke ovenfra, men sett sidenfra, hvor det ser ut som at panseret ikke er helt lukket igjen.. Ja, har kosta på den litt nå. Vil helst ikke si hva jeg har gitt for bilen, hehe. Ja, det ser sånn ut på meg også. At panseret ikke er helt lukket igjen midt på. Men det skal jeg gjøre noe med i dag. Skal legge skiver under framskjermen så den går lenger opp. Det går også ann å file litt på undersiden av panseret, men det vil jeg helst ikke gjøre ettersom det er lakkert og greier. Ser det nok ikke, men vil først prøve med skiver. -Lasse- Skrevet: Søn Feb 24, 2008 23:46 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Led-lyktene ble meget bra! Takk for tilbudet om AE.. Er spent på hvordan de ser ut! Fort deg å få dem på bilen Ja, ble bra de. Beste investeringen jeg har gjort. Ja, spent på det jeg også. De er ikke sendt enda en gang, så tar fort 1 uke før jeg får de.
doG Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Et spørsmål til. Har kjøpt meg et ratt fra en nyere E46. Et sånt et med rund airbag. Dette passer vel rett på uten noen modifikasjoner? Passer fint, jeg gjorde det samme, hadde slikt ratt du hadde før. Men det er ikke garantert at airbagen virker hvis det er en 1-faset airbag som står i bilen originalt, rund airbag er 2-faset. Bilen er blitt skikkelig fin, personlig ville jeg beholdt de sorte nyrene og kjøpt sorte felger med chrom/sølv kant.
Anderslien Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 Et spørsmål til. Har kjøpt meg et ratt fra en nyere E46. Et sånt et med rund airbag. Dette passer vel rett på uten noen modifikasjoner? Passer fint, jeg gjorde det samme, hadde slikt ratt du hadde før. Men det er ikke garantert at airbagen virker hvis det er en 1-faset airbag som står i bilen originalt, rund airbag er 2-faset. Bilen er blitt skikkelig fin, personlig ville jeg beholdt de sorte nyrene og kjøpt sorte felger med chrom/sølv kant. Har fått inn rattet nå. Satt 2- fase airbag i min. Tror det kom etter 98. Så alt passa rett på uten modifikasjoner. Liker kun sorte felger hvis det er en hvit bil jeg...
doG Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Har fått inn rattet nå. Satt 2- fase airbag i min. Tror det kom etter 98. Så alt passa rett på uten modifikasjoner. Hmmm... merkelig, 2-fase kom i 2001 så at du hadde en 2-fase airbag på den 3-kant airbagen syntes jeg var "rart". Har du et bilde av baksiden på den? Jeg vet den runde passer rett inn, men at den virker strides de lærde om. Link til info om tema: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=530249
mrbatnes Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 fatter ikke hvorfor bmw putter en KASSETT spiller i en så ny bil.. stemmer liksom ikke helt med en lcd skjerm, åsså en kassettspiller, som stammer fra urtiden vedsiden av.. helt på tryne er min mening.. men ellers va bilen utrolig pen!!
doG Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Liker kun sorte felger hvis det er en hvit bil jeg... Joda, pent det oxo. Her er et eksempel på hvordan "black on black" tar seg ut: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=551469
Anderslien Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Har fått inn rattet nå. Satt 2- fase airbag i min. Tror det kom etter 98. Så alt passa rett på uten modifikasjoner. Hmmm... merkelig, 2-fase kom i 2001 så at du hadde en 2-fase airbag på den 3-kant airbagen syntes jeg var "rart". Har du et bilde av baksiden på den? Jeg vet den runde passer rett inn, men at den virker strides de lærde om. Link til info om tema: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=530249 På de rattene før 98, så var det kun en ledning inn til airbag. Etter det, kom det med to ledninger inn til airbag. Så kom i 98, ikke 2001 som du sier. Derfor rattet gikk rett på. Fikk nullstilt airbag lampa, og den lyser heller ikke. doG InnleggSkrevet: Fre Feb 29, 2008 16:02 Tittel: Anderslien skrev: Liker kun sorte felger hvis det er en hvit bil jeg... Joda, pent det oxo. Her er et eksempel på hvordan "black on black" tar seg ut: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=551469 Men så har ikke jeg svart bil. Jeg har mer mørk blå, og syntes ikke svarte felger passer da. Hvis du har helt sort bil, eller helt hvit bil, passer sorte felger
carlhaakon Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 sett den bilen utafor Rema på raufoss, meget pen bil
Anderslien Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 sett den bilen utafor Rema på raufoss, meget pen bil Hehe, takker Du bor henn på Raufoss da?
doG Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Men så har ikke jeg svart bil. Jeg har mer mørk blå, og syntes ikke svarte felger passer da. Hvis du har helt sort bil, eller helt hvit bil, passer sorte felger Opps, jeg trodde din var svart, helt enig at det ikke passer ja.
doG Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 På de rattene før 98, så var det kun en ledning inn til airbag. Etter det, kom det med to ledninger inn til airbag. Så kom i 98, ikke 2001 som du sier. Derfor rattet gikk rett på. Fikk nullstilt airbag lampa, og den lyser heller ikke. Rattet passer fint, jeg har nettopp gjort det samme, ikke fikk jeg varsellys heller. Men det er ikke det som er saken. 2-fase airbagsystem kom i 2001, derfor er det ikke sikkert din airbag løses ut ved en krasj siden du har en 2000 mod. Men dette var bare som en opplysning til deg, er du overbesvist selv at det fungerer så er vel alt greit. Håper du har sjekket dette grundig da. Her er den tråden jeg startet for en tid tilbake her på bimmers: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=61175&highlight= Det som John H skriver i den tråden er dessverre riktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå