Storkaren Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Da var drømmebilen i boks! Holdt på å ta livet av den over fjellet på vei fra østlandet til vestlandet, men det gikk no bra. Bilen er utrolig god å kjøre, og går meget godt. Allerede fått fartsbot fordi jeg glemte å sjekke sladrespeilet. Jeg var jævlig heldig som fikk så lav gjennomsnittsmåling i følge politiet, og det synes jeg og Bilen har det meste av utstyr, men mangler en knapp Dette er for den elektriske rullegardinen i bakvinduet. Denne trengs jo seff ikke, men hadde vært greit og ha knappen. Jeg valgte en med manuell gir og dette kan jeg si at jeg er fornøyd med... har ikke prøvd smg, og tror jeg latt være og prøve det, så jeg ikke angrer:) Den eneste planen jeg har for bilen er å få på noen fete sommerfelger og kanskje led- baklykter. Har litt lyst å sote alle rutene, så det får vi se på til sommeren. Det første jeg gjorde med bilen var og skifte blinklys pærene fra gule til blanke (som lyser gult). Dette ble mye bedre. Dersom noen har tips, mottas dette med glede:) Anbefaler folk å kjøpe Cruise controll fotoboks varsler. Denne har jeg prøvd langs hele e6 og rundom i bergen. Denne fungerer meget bra! koster 800 på elprice, og det er fort spart inn igjen. Legger ut et par bilder av bilen, men kommer nye etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Grattis med rå bil! Stor bot du fikk? Hadde de ligget bak lenge? Hvordan er det med planer og slikt? Noe planlagt, eller tar du det bare på sikt? Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Gratulerer med drømmebilen din Nå kan du virkelig kalle deg storkaren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Grattis med rå bil!Stor bot du fikk? Hadde de ligget bak lenge? Hvordan er det med planer og slikt? Noe planlagt, eller tar du det bare på sikt? Hehe... Takk for det De hadde lagt bak meg over 2 km sa de, hadde gjennomsnitt på 101, dvs 4900 i bot.. prøvde å prute ned til 100, da hadde jeg fått 3600.. men iogmed at de såg kor fort eg egentlig kjørte så sa de bare: Glem det... og det skjønte jeg jo forsåvidt.. jeg vedtok boten på stedet og var utrolig glad for at lappen var i behold. Dette var forøvrig nedover matre tunellen. utrolig frekkt sted å ha snittmåling. Planer har jeg nevnt oppe i tråden: 1.pri felger - 2.pri soting - 3.pri led-baklykter. Dette må jeg få gjort noe med før sommeren engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Gratulerer med drømmebilen din Nå kan du virkelig kalle deg storkaren Takk for det Og til kommentaren om kallenavn: HeHeHe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 planer om å gjøre mer med maskinen? eller har du kanskje "nok" med original e46 m3 maskin som veldig mange av oss har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 planer om å gjøre mer med maskinen? eller har du kanskje "nok" med original e46 m3 maskin som veldig mange av oss har? Tja, hadde tenkt å chippe motoren, hovedsakelig for å få vekk fartssperren. Får vel ca 360hk da.. Men har en skremmende følelse av at dette ikke er det lureste man gjør. Dersom en kompiss kjøper en bil som peiser meg, blir det montert kompressor... Foreløpig er det rikelig hester å rutte med. Er jo tross alt i norge vi bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Grattis med flott bil. Kikket litt på denne jeg også, du fikk deg en rå bil til en "billig" penge der. Og lav kmstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Grattis med flott bil. Kikket litt på denne jeg også, du fikk deg en rå bil til en "billig" penge der. Og lav kmstand. Jo takk for det:) Fikk den ned til en grei pris tilslutt ja var fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Grattis, greit leken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 Grattis, greit leken bil Jo takk for det Utrolig artig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Gratulerer med rå bil Haha, du er den første jeg har hørt om som har forsøkt å prute på en fartsbot Ser ut som den har alt av utstyr også Matre tunellen, er det den som ligge nedover mot Odda? Den er lett å kjøre fort i ja Husker jeg kjørte sammen med en Porsche den veien ifjor sommer og han slapp meg forbi rett før tunellen. Når jeg kom ut av den i 180 lå han rett i rumpa på meg Håper du har tenkt å holde den original utseendemessig Hvilken årsmodell er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Er vel ikke så uvanlig å "prute" litt på fartsbøter ved å ikke innrømme sin egen hastighet. Eller tar jeg veldig feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå