Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

er ikke sikker på rød men blå er jeg sikker på at ikke er lov, siden det heller ikke er lov til og ha blå neon lys under biler osv. pga at billister oppfatter det som aat det kan være politi eller et annet utrykkningskjøretøy.

men tviler på at rødt er lov.

Skrevet

du sier noe der...

men jeg monterte xenonhvite i helga...

Ble mye finere siden jeg har xenon i tåkelysa mine!

Skrevet

Har ikke sammenlignet dem...

www.dioder.no skriver:

2 stk superhvite OEM parklys for dine originale BMW angeleyes.

Leveres med 1 års garanti mot produksjonsfeil, fra produsenten. Oppstår det feil, så sender du de i retur til oss, og vi erstatter de uten spørsmål. Dette er kun løse LED`s, ikke innsatser/lykter.

Skrevet

jeg har Inpro lykter angel eyes og ettermontert xenon skulle hatt hvitere ringer rundt. jeg har vanlige pærer nå de heter w2x4.6d kan du skaffe de hvitere? sånn xenon aktig. er forøvrig pæresokkel

Skrevet
hvor lovlig er det her?

Hvit er lovlig, men rød og blå er totalt ulovlig. Tror bruk av disse vil føre til at du blir stoppet relativt fort. En ting er at de blå kan forveksles med utrykningskjøretøy, men de røde kan forveksles med baklys, noe som ikke alltid er helt bra.

Kap. 28. Lys, lyssignal, refleks

§ 28-4. Lysutstyr som bil skal ha

PARKERINGSLYS 3.

Bil skal ha to lykter foran som gir hvitt parkeringslys.

Link til forskriften.

De har jo kje te e34... :(

Dette er erstatningspærer til biler som kommer med angel eyes orginalt, så dessverre. :)

(Det kan forsåvidt diskuteres om angel eyes er godkjent i seg selv (på biler dette ikke kommer med originalt), da dette i teorien er fire lykter, men det er en annen sak.)

Skrevet

Endelig kom det dioder som fungerer for celis AE.

Har kjøpt dioder av dioder.no tidligere, i håp om at de jeg kjøpe da skulle være nok for å lyse opp ringene i helt hvitt lys, men den gang ei.

Fikk levert tilbake diodene uten noe problem.

Skal bestille disse asap, da de ser ut til å fungere toppers :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...