Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
sånn som eg forsto det er det ikkje ringer det er snakk om? kun dioder?

eller er eg heilt på vidda no?

stemmer det :) du bytter ut de orginale pærene med disse LED pærene..

er ikke no stress å montere, i det sette jeg kjøpte var alt av ledninger og overganger med! så var plugg and play(light) :lol:

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja. må ha orginale lykter. jeg bestillte noe fra dioder.no rett før jul i 2007. ikke fått noe i posten ennå jeg :S

og hvite parklys forran er vel heller ikke lov. skal være sånn gule som er orginalt. pærer med glødetråder, de ble jo regnet som hvite lys før skikkelig hvite led/xenon kom. er hvertfal det jeg fikk beskjed om fra politi da jeg ble tatt med hvite led som parklys. 2000.- i bot ble det.

Skrevet
De har jo kje te e34... :(

Dette er erstatningspærer til biler som kommer med angel eyes orginalt, så dessverre. :)

(Det kan forsåvidt diskuteres om angel eyes er godkjent i seg selv (på biler dette ikke kommer med originalt), da dette i teorien er fire lykter, men det er en annen sak.)

Sist jeg var på EU kontroll med min e34 og angel eyes så fikk jeg beskjed om at det egentlig ikke var lovlig med mer enn 2 parklys i front men siden alle nye BMW'er kom med det så måtte det vel være lovlig for min del også og så ble de godkjent :)

Angeleyes med 4 lykter blir ikke regnet som 4 lykter dersom du har et glassdeksel utenpå. F.eks, en E36 så er det jo et helt glass på utsiden og da vil det bli regnet som 2 parklys foran på hele fronten.

Og ang farger foran så er det ikke lov ifølge kjøretøyforskriftene, så blå/rød/grønn er rett å slett ulovlig. Ifølge kjøretøyforskriftene skal bilene ha gult elr hvitt lys foran :) (Hvitt vil si gamle hvit og ikek xenonhvit..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...