Gå til innhold

Metallica Billetter til Bergen 16 juli V.S

Anbefalte innlegg

Skrevet

1500 kr pr billett er ikke ille, innbiller meg at det er utsolgt ellers. slikt må en regne med å betale om en er sent ute.

O.T

By the way kan ikke personer i følge loven, som selger billetter(driver med det) straffes, siden det ikke finnes noen lov ang dette, men bare en om at det ikke er lov å selge:P hehe

Skrevet

Svartebørs er jo faktisk ikke lov i Norge lenger :)

Så man kan rett og slett bli krevd for å betale tilbake det man har "tjent" på de :)

Skrevet
må bare tilføye at jeg hater forbanna svartebørs personer!!

Lurer på om denne konserten hadde blitt utsolgt om det bare ble kjøpt biletter av personer som faktisk skal dit!

(Og ja jeg har bilett og bor i bergen)

HELT ENIG!!!! HATER SLIKE FOLK!!!!

Skrevet

Det er jo INGEN som liker lik folk uansett om det blir handel eller ikke.. Du lovpriser liksom ikke han som står utenfor å selger deg billetter til 3 ganger prisen..

Så syns det er rart å legge ut slikt på dette forumet :P.. Ville ikke gjort meg upopulær her inne hvertfall..

Skrevet

Veeeldig mange er bare egoisitisk likevel.

Sånn må vi bare leve med!

Alltid mange folk som må kjøpe masse billetter og selge til blodpris slik at de som gleder seg vannvittig og ikke får tak i billett må betale blodpris og dermed ikke får sett de...

Jeg selv stresset ræven av meg for å få tak i men det gikk dessverre ikke :(

Litt kjipt at når metallica engang kommer til bergen får jeg ikke se de selv om jeg bor her...

Skal også sies at jeg hadde kjøpt 4 billetter selv hvis jeg hadde fått tak i og solgt de for 890 til kompiser som heller ikke har fått tak i!

Skrevet

Jeg har solgt billettene til noen kompiser for samme pris, så denne tråden kan bare stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...