Gå til innhold

Hvem har BMW X3 ?

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

bare lurte på om det var mangen her på forumet som har X3?

bare å legge ut bilder !

min far her en 2.0 bensiner,med alt utstyr untatt intigrert nav, og den liker jeg veldig godt å kjøre.god bil. liker spesielt hill decent control funsjonen!

gttdoiqtzpv29ad3qkdl.jpg

k5j5w0bh91bd153v1ys6.jpg

8ey9tv8p03ojfj5619sc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du hill decent kontroll når du kjører på veien til daglig? eller ned bakker i 70? trodde det var noe man bare trengte i 5-20km/t?

hehe,er ikke noe man bruker til dagelig, men når man er på skikkelig holkeføre og skal forsiktig ned en bratt bakke, så bare løser man bilen i 1. gir,og trykke rpå knappen.da går den i ca 4 km/t og styrer bremsene selv. du kan regulere farten med + og - ,samme som cruisekontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke, men det kan nok ende opp som min neste bil. Da med den nye 2liter dieselen og automat. Kjempebil til allround bruk. Liker også utseendet, men vet dette synet er svært delt her inne ihvertfall.

Overgår ihvertfall Rav4, CRV, Tiguan osv en høy gang. Eneste i denne klassen jeg kanskje kan vurdere istedet er Freelander2. Synes denne er litt mer "Macho"(Useende), men mangler kjøreegenskkapene til X3. Synes den er klasseledene jeg ihvertfall. Tror jeg har prøvd det meste i klassen :wink:

X5/X6 blir for dyrt for denne hustanden i uoverskuelig framtid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fantstisk gøye biler å kjøre! gode kjøreegenskaper, og god førerkomfort

Ulempen er jo at den utvendig ser ut som noe billig produsert i Kina. Men BMW-logoen gjør jo tydeligvis underverker for folks oppfatning av designet på denne bilen. Jeg har faktisk registrert opptil flere som helt ærlig mener at denne bilen er pen. Personlig mener jeg dette sier mer om merkevaren enn om bilen. Men at den er fin å kjøre sår jeg imidlertid ingen tvil om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fantstisk gøye biler å kjøre! gode kjøreegenskaper, og god førerkomfort

Ulempen er jo at den utvendig ser ut som noe billig produsert i Kina. Men BMW-logoen gjør jo tydeligvis underverker for folks oppfatning av designet på denne bilen. Jeg har faktisk registrert opptil flere som helt ærlig mener at denne bilen er pen. Personlig mener jeg dette sier mer om merkevaren enn om bilen. Men at den er fin å kjøre sår jeg imidlertid ingen tvil om :)

Jeg synes at den er pen :twisted::wink:

Enig i at de første utgavene ikke nådde helt opp til merkenavnet, men spesielt den siste har nå en finich som ikke står tilbake for di rimligste 3-seriene, 1-serie og også selv de første 5-seriene hadde ved introduksjon en interiørkvalitet som den nye X3 fult er på høyde med.

Ekteriørt har den "nye" kastet masse av den grå japs-plastikken, i tillegg til flere små justeringer, spesielt i front og på bakende som har løftet den betraktelig. Jeg ser ihvertfall ingen biler i denne klassen med samme kvalitetsfølelse pr.idag. Den nærmeste er vel nevnte Freelander2, som også i mine øyne er litt mere "estetisk offroad".

Det er klart at om man velger en plain X3 i matt grått plast interiør uten noe som helst utstyr så er ikke dette en fullverdig BMW i mine øyne, men det samme mener jeg forøvrig også om en 316 uten 1 krone påkost til sammenligning :wink:

Velger man derimot skikkelig skinn, sportspakke interiør og eksteriør + litt til, så synes jeg dette absolutt er verdig navnet BMW. Men, heldigvis, og dette begynner å bli en slogan her inne, smaken er som baken 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X3 er vel den perfekte konebil i Bærum :)

Javel... og hva prøver du å si med den uttalelsen ?... :?

At X3 ikke nødvendig vis kjøpes fordi det er en god bil, men snarer fordi det er en SUV med BMW-merke på panseret. Selv syns jeg konseptet med X3 er godt, men den nåværende modellen ser relativt uheldig ut.

Det kommer heldigvis en ny X3, så vi får håpe den har bedre utsende, og ikke minst bedre interiørkvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...