Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
i Lommedalen i Bærum for et par år siden var det jo 2 gutter på 16år som tyvlånte Mercedesen til moren. føreren hadde hatt 1 kjøretime. etter et par minutter mistet de han kontrollen over bilen å kjørte front mot front med en moped. mopedføreren måtte amputere 2 bein og 1 arm, føreren av bilen mistet retten til noen gang å ha førerkort. veldig smart :oops:

Dette er igjen et bevis på at man ikke skal straffes hele livet for feil man begår i ung alder.

Er lite her i verden som tilsier at denne personen ikke kan bli en like dyktig og trygg sjåfør som andre mennesker.

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Eg og hadde en kompis som elska å kjøre i fylla, han blei tatt mangen ganger, og krasja i fylla med folk i, han ene sliter med hoften og foten den dag i dag, og vil aldri kunne gå sikkeleg igjenn.

Men eg er mye enig i ting som skrives her, men når ein blir tatt, gang på gang, da er det ikkje håp mener eg, selv i en alder av 27år.

Venner å bekjente advarte han flere ganger, men til ingen nytte, ha krasja og drap seg.

Kanskje det er siste utvei?

Eg vet ikkje men eg har 0 respekt for sånne folk.

Beklager vist noen føler seg truffe, men det er min mening.

Skrevet
Eg og hadde en kompis som elska å kjøre i fylla, han blei tatt mangen ganger, og krasja i fylla med folk i, han ene sliter med hoften og foten den dag i dag, og vil aldri kunne gå sikkeleg igjenn.

Men eg er mye enig i ting som skrives her, men når ein blir tatt, gang på gang, da er det ikkje håp mener eg, selv i en alder av 27år.

Venner å bekjente advarte han flere ganger, men til ingen nytte, ha krasja og drap seg.

Kanskje det er siste utvei?

Eg vet ikkje men eg har 0 respekt for sånne folk.

Beklager vist noen føler seg truffe, men det er min mening.

Er det martin du snakker om?

Skrevet

Nei eg snakker om en kompis som bodde på østlandet.

Martin var vel 25år, han var kompis og som dessverre forlot oss og altfor tidleg.

Skrevet

Nei eg snakker om en kompis som bodde på østlandet.

Martin var vel 25år, han var kompis og som dessverre forlot oss og altfor tidleg.

Det er sant.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...