Gå til innhold

Nybygg av e30 2.7 m-tech 2. OPPDATERT 03.05

patricko
 Share

Anbefalte innlegg

dette har vært en lang dag. akkurat ferdig no. vært nede med bakstillinga og byttet traversforinger og bærearmsforinger. så nå er det polyforinger i hele understellet. byttet også håndbrekkwirene. eksosen er ferdigbygd fikk også tatt en liten prøve tur og den virket! :) bilder av hele bilen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, gjennomført :D

dette bare må bli bra, blir spennede og følge med på.

No anelse om gamp som er i motoren nå da?

Sto å sikla på K-sport kittet som hang inne på GS-bildeler i trondheim ja, er aktuelt som senkesett på min fremtidige e36, men vil ikke ha den får stivt heller. Hvor mye kan det justeres da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe montering gjenstår som sideskjørt, panelene på bakskjermene, justerbare senkesettet og stereo anlegget. ellers begynner det å bli bra. sliter litt med å få sentrallåsen til å virke noen tips?? åsså skal jeg bytte gearkassen så snart jeg får den nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, gjennomført :D

dette bare må bli bra, blir spennede og følge med på.

No anelse om gamp som er i motoren nå da?

Sto å sikla på K-sport kittet som hang inne på GS-bildeler i trondheim ja, er aktuelt som senkesett på min fremtidige e36, men vil ikke ha den får stivt heller. Hvor mye kan det justeres da?

har ikke aning på ytelse men den kjentes veldig frisk ut. motoren skal uansett vike til høsten for en m20 2.7 turbo

litt usikker på det k-sport settet ser jo veldig bra ut. får bare prøve. jeg vet at gs har tatt inn noen prøver på spaxx til e36 ville nåkk heller gått for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...