Larsegutt Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Da var jeg den nye heldige eiger av bilen! Fullt Rieger kitt er bestillt med den største hekkspoileren jeg fant i latvia. All styling skal lakkes knall rødt! Chrome spinners hjulkapsler skal på noen splitters nye 6x14 '' stålfelger og eksosen skal byttes ut med 6 rake rør heilt ifra blokka! Den manuelle girkassa skal vike til fordel for automat, grunnet jeg skal inn med heildekkende sofa seter som går tvers over handbrekket. Dette for og få plass til 3 personer i front og 3 i bak. Sofaen kommer fra en cadillac. Heil kledt i brun-korthåret pels... Hva tror gutta boys om den planen!? RÅTT JA!!???? neida....fra spøk til revolver Blir ikke gjort store forandringene, bare noen små finnesser etterhvert. Håper på og komme meg nedover på våler-treffet for og teste den litt på bane nå i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Da var jeg den nye heldige eiger av bilen!Fullt Rieger kitt er bestillt med den største hekkspoileren jeg fant i latvia. All styling skal lakkes knall rødt! Chrome spinners hjulkapsler skal på noen splitters nye 6x14 '' stålfelger og eksosen skal byttes ut med 6 rake rør heilt ifra blokka! Den manuelle girkassa skal vike til fordel for automat, grunnet jeg skal inn med heildekkende sofa seter som går tvers over handbrekket. Dette for og få plass til 3 personer i front og 3 i bak. Sofaen kommer fra en cadillac. Heil kledt i brun-korthåret pels... Hva tror gutta boys om den planen!? RÅTT JA!!???? neida....fra spøk til revolver Blir ikke gjort store forandringene, bare noen små finnesser etterhvert. Håper på og komme meg nedover på våler-treffet for og teste den litt på bane nå i første omgang. Haha, trodde deg litt i begynnelsen Sinnsykt fin bil du har fått deg alså Lov å spørre hva du måtte gi for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Takker..! Nei tror ikke jeg gidder og nemne prisen... får sikkert bare i tryne at det var altfor dyrt bla bla bla...dessuten er det ikke sikkert patrick er så intressert i og si det heller... Vi vart enige, for og si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 ej veit ka du betalte. (skal holde d for meg sjøl) grattis med ny bil. va å kika so vidt på den en dag eg var i molde.. sinnsykt fin bil. vert kvar ei krone etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Javel, jo er fornøyd med bilen så langt! Bare så dumt at jeg har ikke fått brukt den så mye ennå pga jobb. Men i August blir det litt mer kjøring/testing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 liker smaken din.. alle bilene du har hatt er rå og diskre=) kjempe fin e30=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Nesten identisk med det prosjektet eg holde på med det jo! Stå på, gleda meg te lyden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Takker! Var faktisk og startet den opp nå idag. Startet som om jeg hadde parkert den i går, og da har den stått siden tidlig oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå